Annons:
Etikettoff-topic
Läst 640 ggr
Ians
2014-05-16 08:43

Den 16 maj

Ja då har vi hunnit till mitten av maj, tiden rusar iväg. Hur har ni det? Har pollen säsongen däckad er eller går den ganska obemärkt förbi? Har du bokat in några intressanta kurser eller träffar nu innan sommaren? Eller hör du till dem som ägnar din semester åt just kurser i mediumskap, meditation etc Du har väl inte missat Sajtträffen i höst? Det finns en tråd om den, gå in där så får du mer information om hur du anmäler dig, kostnad och upplägg. Önskar er alla en underbar fredag eftermiddag/kväll och helg. Var rädda om er där ute!

Annons:
Jane-Lyzell
2014-05-16 11:54
#1

Ja tänk så tiden går- hinner inte med gå egna kurser så mycket - då vi har fullt upp själva på våran gård- Vi ska vara med på mässa i helgen den enda jag numera medverkar i Smedjebackens hälsomässa- ska bli skoj 🙂

Sajträffen ska bli sååå skoj- träffa alla härliga igen😃

Solen skiner här hoppas den gör det på er alla med- ha en fin helg- lägger in lite bilder från mässan under helgen!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2014-05-16 13:03
#2

Jaaaa vad kul med lite bilder från mässan Jane :)

Elpida
2014-05-18 14:13
#3

All min tid går just nu åt min nystartade firma och OrtoBioNomi. Men eftersom jag även jobbar mycket med min healing så blir det ju lite andlig spis iaf=)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: