Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1028 ggr
anniev88
2014-05-07 12:47

HJÄLP

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår nyadopterade katt rymde igår och vi vill bara få hem henne! Ingen som får en känsla??
Kanske är helt fel forum, men jag är desperat. Har lagt upp annonser, postat efterlysningslappar och idag får jag plast fickor och ska hänga upp på så många stolpar och trapphus det bara går! Vi har även två fällor ute på fram och baksida!😢

Annons:
Jane-Lyzell
2014-05-07 13:05
#1

Jag hoppas du får den hjälp du behöver- namnet på katten kan nog vara bra ha om man ska söka medialt- när du lagt in det kommer jag låsa tråden- så får de som kan se något pm till dig.🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

anniev88
2014-05-07 14:12
#2

Ok, Hon har hetat Britta längst, men dottern kallade henne Bella här, men var ju bara här ett dygn, så Britta är väl hennes namn ännu. Tack 🌺

Jane-Lyzell
2014-05-07 15:02
#3

2 ? har ni endast haft henne 1 dygn - så är hon i så fall på väg hem- dit hon kommer ifrån😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

anniev88
2014-05-08 15:22
#4

Var det ett andligt eller ett katt-vant svar hihi ?? Hon var innekatt där hon bodde förr med , var aldrig ute och åkte sedan bil hit..

Jane-Lyzell
2014-05-08 18:09
#5

4. spelar ingen roll katter har inbygd radar - leta längs vägen emot där hon bodde förut - där ska ni sätta upp lappar!- lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: