Annons:
Etikettspiritualism
Läst 885 ggr
[Cattitude]
2014-05-02 19:24

Testat min potential för mediala gåvor!

Hej! Är ny för idag på den här sidan! Gjorde detta test för att få lite bekräftat för mig själv att det är som jag misstänker. Jag fick 30 av 34. Så…om man ska tro detta test så har jag väl fått det bekräftat nu. Skämtar

Jag har fibromyalgi och har varit sjukskriven för panikångest och varit hemma i 2 år för detta. För några veckor sedan fick jag för första gången bekräftat att jag känner in andra människors känslor och har tidigare tolkat dem som att känslorna är riktade mot mig.

Det var en kvinna som var arg (vilket inte syntes utanpå) men, jag undrade varför hon blängde på mig och det kändes som att hon hatade mig - trots att jag aldrig träffat människan förut. Jag bevistade en trumresa då och fick, av personen som höll i den, bekräftat att mina känslor inte var helt fel. Hon sa till denna person att denne var arg och denne var tvungen att sluta vara så arg. Då gick det upp ett ljus för mig. Hon VAR arg…men, inte på mig. Skrattar

Och då insåg jag också att alla människor jag har trott tycker illa om mig…fast jag inte känner dem. Jag måste ha känt av deras känslor men, deras känslor behöver nödvändigtvis inte ha varit riktade mot mig.

Jag vill utveckla denna förmåga… Och lära mig att stänga av. För det blir ganska utmattande och detta kanske är anledningen till att jag har "gått in i väggen" två gånger i mitt 41-åriga liv. Och det hoppas jag att jag skulle kunna få hjälp med här. Om någon vänlig själ är villig att hjälpa mig? 

Ha en bra kväll allihop! 

Mvh Miya

Annons:
[Cattitude]
2014-05-02 19:31
#1

Vill bara säga att jag skrev detta igår i tråden för testet men, fick tipset om att lägga upp en egen tråd istället. Då tråden var så lång. 😉

Maria-67
2014-05-02 22:08
#2

Har också testat 33/34 Förstår det med tinnitus. Har det från och till och att andevärlden pratar med mig då och då. Kvällstid så är dom ganska aktiva, och när man släcker ner så har jag en spegel på väggen som jag brukar se. Men blir helt svart från och till och så kommer det ofta stora dimmoln. Så om dom är där så brukar dom prata om saker och man hör namn ibland också. När dom inte är där så hör man ingenting. Molnen är vitgrå och stora. Man kan fråga om saker och dom svarar. Men visar också saker via Drömmar. Saker som senare händer. Det kan handla om arbete, familj, el läkekonst. Tror jag har indiska hjälpare har sett det. En kvinna var gulklädd indisk var hon, och siade för mig i drömmen. Inom 3 veckor skulle något hända. Får se vad det är!

[Rödluvan]1
2014-05-02 22:17
#3

Fast iofs, blängde hon på det syntes det att hon iaf var irriterad. Gjorde något?

Jane-Lyzell
2014-05-02 23:39
#4

Tack Cattitude  att du öppnade en egen tråd - den andra är sååå lång🙂

Ja många människor blir utbrända då de inte kan hantera sin hög känslighet- och presis som du beskriver dyker andras känslor upp inom en och man fattar nada.

så jätte bra lära sig dra ihop sin egen energi- sitt fokusera en stund på din andning - blunda och be din egen energi focuseras runt dig och att din egen energi kommer tillbaks till dig själv - sitt i din egen kraft och kän styrkan av dig själv.

du kan se dig som i en ljusbubbla eller ägg- som håller kvar din energi på plats - prova och se om det funkar.- lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2014-05-02 23:40
#5

2. oj då låter spännande- du får berätta om det stämde😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Cattitude]
2014-05-02 23:58
#6

#3 Hon tittade på mig men man kunde egentligen inte märka något i hennes uttryck. Frågade min man som var med och han märkte inget speciellt.

Annons:
[Rödluvan]1
2014-05-03 08:28
#7

#6 Hon kanske kände igen dig och inte kunde placera dig? Är inte det trevligare att tänka så? Man blir mer positiv om man inte tror folk går runt och är arga?

[Cattitude]
2014-05-03 08:31
#8

#7 Jovisst är det trevligare att tänka så! Men, det var som sagt en känsla jag fick och den kan jag tyvärr inte göra något åt att jag fick.

[Rödluvan]1
2014-05-03 08:49
#9

#8 Jo, det går att göra något åt dessa känslor. Det hänger ihop med självkänsla och rädslor.

[Cattitude]
2014-05-03 09:54
#10

#9 Ja, jag vet att det går att göra något åt det. Det var därför jag skrev här för att få hjälp. Har DU något emot det?

[Cattitude]
2014-05-03 12:24
#11

#4 Tack Jane-Lyzell för ditt råd. Ska försöka med detta nästa gång jag känner så. ❤️

[Cattitude]
2014-05-03 12:29
#12

#2 Riktigt så påtagliga erfarenheter har faktiskt inte jag haft - än. Det kanske kommer men, förmodligen är jag inte helt redo än. Har fått höra av samma person som höll i trumresan att jag har det mediala i mig men, att jag behöver jobba mer med mig själv först. Mycket som behöver bearbetas innan jag skulle kunna hjälpa andra. Och av mediumet Pehr Trollsveden har jag fått höra att jag har många "stängda dörrar" som behöver öppnas men, försiktigt annars riskerar jag att bli knäpp. Jag jobbar på att försöka öppna dessa dörrar. Men, förmodligen är det förträngda minnen från barndomen och jag kommer inte att komma ihåg vad dessa minnen är förrän det är tid för mig att komma ihåg dem.

Upp till toppen
Annons: