Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1195 ggr
anniev88
4/27/14, 9:21 PM

Ett sammanträffande?

Jag undrar om det är ett sammanträffande att de varsel jag får i vaket tillstånd alltid är om personer som tror på allt jag upplevt och tror på andar själva?

Och att mina varsel Drömmar när jag sover kan vara om både personer jag vet tror och personer jag inte har någon aning om alls vad de tror/anser.

Annons:
Jane-Lyzell
4/28/14, 4:02 PM
#1

Ja det kan man undra - nu tror jag själv inte på tillfälligheter - så….😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
4/29/14, 8:23 AM
#2

Jag tror inte heller på slumpen, eller tillfälligheterna! Allt har en mening och kanske är det så att det är lättare för dig, att vända sig till dem som inte är främmande för denna typ av meddelanden.

Att det helt enkelt beror på den som tar emot, dvs kanalen, att de för att vara säkra på att meddelandet går fram vänder sig till dig när det är lättare att meddela sig med mottagaren, för att du kanske inte är så modig att du hade gått till vem som och sagt att "jag känner att……"

Viktigast är ju att meddelandet når fram, eller hur?

Nu menar jag inte detta i någon negativ mening, utan mer som att vi inte får svårare uppgifter än vi kan tackla, själva. Och kanske är det så att med mer övning, så kommer du att finna att cirklarna blir större.

Kan det vara så enkelt? Jane?

anniev88
5/29/17, 7:18 PM
#3

#1 Hej tack för svar helt missat detta!

#2 Det ligger nog absolut nånting i det du säger! För med vissa människor (nära vänner och mer främmande) kan jag ibland känna att det finns ett hinder mellan oss, svårt att förklara men jag känner/ser nästan en hög sval mur/staket framför mig/mellan oss varje gång ett samtal kommer i närheten av paranormalt/medialt/övernaturligt område etc.
Det är nästan som att jag i förväg vet vem som är starkt emot det, och inte bara på ett "jag tror inte på det men dela gärna med dig av dina erfarenheter" utan mer på ett " nått sånt finns inte, jag ska motbevisa dig på alla sätt, du är knäpp om du tror på det " . 
Jag brukade tolka muren som något som de vill ha och respektera det. Tills man blir tjatad på tillräckligt.   Men nu undrar jag om den muren är mer för att skydda mig för väldigt obekväma situationer hahaha.

Upp till toppen
Annons: