Annons:
Etikettvägledning
Läst 1927 ggr
JEVA
2014-04-19 10:12

Tips på öppningsövningar

Hej Jane! ☀️
Sitter här hos min tvilling och pratar om våra olikheter inom det mediala. Hon har skrivit till dig innan om att hon är mottaglig och din tolkning var att hon var medial/mediumistisk och att det är typiskt tvillingar att vara sensitiva. Personligen jämfört med mina vänner eller folk i min direkta omgivning så kan jag känna mig mkt mer inkännande. Men om jag jämför mig med min systers öppenhet och mottaglighet så känner jag mig "blockerad" eller typ outvecklad? Jag vill jättegärna ha hjälp med hur man med olika övningar eller så kan öppna upp sig mer.. När jag gjorde ett chakratest med 52 frågor. Så fick jag till svar att mitt hjärtchakra var överaktivt och mitt rotchakra var underaktivt. Alla de andra var jag öppen i. Vore SÅ kul med ngn feedback. Jag känner mig vilsen. 🌈 MVH /J

Annons:
Jane-Lyzell
2014-04-19 10:55
#1

Hej Jeva- välkommen in på forumet

att man är olika i sin känslighet är inte konstigt- felet man gör är att jämföra sig med varandra istället för att se och vara glad över det man har själv.

Din tvilling kanske är mediumistisk /medial medans du kanske har en bra intuition eller drömmer sanndrömmar - det behöver inte vara exakt likadant - ni är ju två själar :-)

börja med att meditera och kontemplera finns en massa tipps här på sidan - börja gärna med den länk jag har på youtube om du vill 

http://www.youtube.com/watch?v=jd1U2Tdz1Hs
Min gåva till er 
Att stärka sin ande är hjälp till självhjälp för både ditt andliga inre och som stark ande blir vardagen ljusare och du blir stark i ditt fysiska jag.En stark ande är att bygga sin medialitet på - Lyssna o njut av den fantastiska musiken och det andligt inspirerade orden. i ljus och kärlek Jane Lyzell

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: