Annons:
Etikettandlighet
Läst 799 ggr
Ians
4/9/14, 12:27 PM

Tredje ögat

Här kommer jag med en ordentligt "dum" fråga egentligen. Men jag undrar faktiskt vad det sk tredje ögat egentligen har för funktion?

Sist när jag satt och  skickade healing kändes det som det slogs på en söklampa, om ni förstår vad jag menar, som sökte av något som jag inte kan se med mina vanliga ögon. Plötsligt fick jag en förnimmelse av något ,  jag  såg som ett moln av vitt ljus som kom ner från "ovan" slöt sig runt den som jag skickade till så att den personen liksom bäddades in i detta fluffiga ljus som bomull tussar, personen lyftes upp och liksom svävade i detta läkande mjuka ljus/täcke och så hörde jag ordet kärlek, omsluten av kärlek…..

Dessa syner känner jag är för mig och inget för den jag skickar till, så jag nämnde inte detta. Innan har jag sett liksom innanför mina ögonlock som en scen som spelas upp, men detta var annorlunda det hade mer djup i sig.

Reaktionen från den jag skickade till var…"Det kändes som jag omslöts av fullkomlig ovillkorlig kärlek och omsorg, så gott…"

Min största rädsla är att man sitter och "Hitte på" eftersom jag fått min fantasi kritiserad genom åren, när jag sett saker.

Men är det liksom så det fungerar med tredje ögat? Att det ser sådant som man inte normalt kan se med sina fysiska ögon?

Detta att få kontakt med tredje ögat, är något nytt för mig. Genom åren har jag hört att man skall se med sitt tredje öga, och jag har STIRRAT, men inte har jag sett något. så plötsligt kom denna vision av det sökande ljuset som strålade ut från någonstans mellan mina ögon, och det kom bilder efter en liten stund…. fascinerande måste jag säga, trots att jag är rädd för att sitta och fantisera ihop något. Men när mottagaren säger sig ha känt av en kärlekskraft som var omslutande så måste det ju finnas något i det jag sett? Eller?

Annons:
Jane-Lyzell
4/9/14, 1:50 PM
#1

Härligt - ja vist är det så tredjeögat fungerar - du ser medialt - grattis 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
4/9/14, 5:05 PM
#2

Vilken härlig och häftig upplevelse.🙂Grattis Ians!

Det andliga "ögat" fungera väl som de vanliga ögonen gör. Stirrar man för länge så blir så småningom synskärpan suddig.😉

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Tant Grön
4/10/14, 12:05 AM
#3

Vilken fin upplevelse. Är säker på att du inte fantiserar.

Upp till toppen
Annons: