Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1297 ggr
Kyllan56
4/7/14, 2:50 PM

Drömtydning?

I natt drömde jag två Drömmar som det skulle vara roligt att få inputt på. Allt kommer jag inte ihåg, men de viktiga inslagen finns med.

Först drömde jag att jag var ute och seglade med en man - kanske en dejt - i hans fina segelbåt i underbart vatten. Plötsligt känner jag mig mycket orolig och otrygg, eftersom en haj cirkulerar kring båten och ber mannen att segla tillbaka till hamnen. Först där blir jag trygg igen.

Här vaknar jag och somnar om.

I dröm nummer två befinner jag mig i mitt vardagsrum och plötsligt börjar det knaka. Jag tittar upp och ser flera gropar i taket. Hela taket håller på att rämna. Plötsligt far en taklampa i golvet. Det är inte min taklampa - för jag har ingen - utan det är personen lampa som bor ovanpå mig, som visar sig vara en kvinna. För jag går upp för att prata med personen som bor där. Det finns flera kvinnor som är samlade på ovanvåningen. Jag känner mig utestängd från deras gemenskap. Ringer på och dörren, då öppnar en kvinna dörren, som är rätt oförstående inför det jag säger. För hon har inte märkt att hennes golv håller på att vika. Det finns mer men det kommer jag inte ihåg längre.

Tacksam för hjälp.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Jane-Lyzell
4/7/14, 3:13 PM
#1

dröm ett - kan de ha med dig att göra att du är rädd för din manliga kraft och väljer att gå tillbaks i trygg hamn i dig själv ?

dröm 2. här tror jag det handlar om ditt egen värde och andras värderingar…. eller rättare sagt dina egna värderingar om dig själv….

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
4/7/14, 3:38 PM
#2

# 1

Det ligger nog en hel del i det.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Elpida
4/8/14, 10:11 AM
#3

Jag skulle kunna sätta drömmarna i samband. Du vill egentligen segla ut och våga träffa andra, skaffa dig fler väninnor/kompisar, dela gemenskap men när det kommer till kritan blir du osäker. Känner att du är ute på djupt vatten. Det känns otryggt och så kommer du tillbaka till din trygga lilla vrå. Kanske har du dåliga erfarenheter? Vänner som svikit? Kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Kyllan56
4/8/14, 10:17 AM
#4

Tack Elpida! Du slog verkligen huvudet på spiken! 🙂Precis så är det!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Elpida
4/8/14, 8:43 PM
#5

#4 Så bra, då är det bara att klura lite på om du ska ta itu med hajen då…🌺🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Kyllan56
4/8/14, 10:17 PM
#6

#5 Tack! Jag jobbar på det.❤️😉

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Upp till toppen
Annons: