Annons:
Etikettandlighet
Läst 784 ggr
rosablomma
4/3/14, 10:36 PM

Svärfar dog, ta kontakt.

Hej. Första gången jag skriver här, hoppas på tipsoch råd. Svärfar dog igår (onsdag), och finns kvar på jorden. Han har visat sig för min sambo och hans halvbror samt sin syster som är medial. Han syntes som mänsklig. Jag jobbar vakna nätter, och natten mellan ons och tors, satt jag och läste en bok på jobb. När jag plötsligt ser en skugga av grått hår i fönstret framför mig. Det är en reflektion, så egentligen var det bakom mig. Jag får sedan en varm, och rysande känsla av obehag som snabbt gick över till en känsla av att inte vara ensam. Som jag ofta hade när svärfar var i livet och bodde hemma hos oss. Jag känner att jag vill försöka utveckla min förmåga att få kontakt med andevärlden. Mycket eftersom jag fick ett meddelande i form av en dröm i halvsovande tillstånd av svärfar. Och vill veta vad han menar med meddelandet, som gjort mig mycket nojig. Funderar på att försöka mig på automatisk skrift i kväll/ natt. Men vill gärna vet mer om allt med kontakt, öppna och stänga sig osv. Mycket tacksam för svar från er. Visste inte vilken grupp jag skulle välja. Så ändra gärna om det blev fel.

Annons:
Jane-Lyzell
4/3/14, 10:50 PM
#1

Beklagar er förlust!

Det som du beskriver kallas varsel när någon går över - din svärfar vill säga adjö- de har 3 dygn på sig innan de är helt o fullt över till andra sidan.

så han bör lugna ned sig snart - sänd han en massa ljus o kärlek på hans nya väg❤️/liv

Att meddela sig i våra Drömmar är också ett vanligt förekommande inslag där de kan nå oss - tänk på att Drömmar även om de är vivida mixas med drömbilder som inte är verkliga- så budskapet kan vara förvanskat av din egen hjärna.

Tycker du ska be en bön för han istället för dra han tillbaks då han är på väg över- om du vill ha kontakt med han senare kan du gör automatisk skrift - men låt han acklimatisera sig först i sin nya existens🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

rosablomma
4/3/14, 11:00 PM
#2

Ok. Tack för dina åsikter :) Budskapet i "drömmen" var väldigt enkelt. Så jag tror inte att det blivit förvanskat. Jag berättar gärna "drömmen" om du vill ge dina åsikter om den.

Jane-Lyzell
4/3/14, 11:49 PM
#3

2. om du vill

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
rosablomma
4/4/14, 12:14 AM
#5

#3 Gärna! Svärfar sitter på en träbänk i ett vit rum med ett fönster bakom bänken och ett fönster till vänster om bänken. Min sambo alternativt sambons bror (de är mycket lika varandra) kommer in i rummet och går med säkra steg mot svärfar som reser sig från bänken och går mot sambon/broren. De möts med öppna armar och sluter sina armar om varandra i en hård och mycket kärleksfull kram! Svärfar säger direkt efter armarna slutits : min älskade påg, jag väntar på dig! Svärfar var mycket sjuk och svag sista tiden, kunde knappt gå. Men i drömmen var han fri från sjukdom, frisk och stark! Min spontana känsla och tanke är att svärfar kommer stanna kvar på jorden och vänta in sambon/ broren. Jag var i ett tillstånd mellan sömn och vakenhet. När jag fick drömmen.

Jane-Lyzell
4/4/14, 12:58 AM
#6

5,Han vill nog bara visa han finns med andligen  och mår bra och kommer finnas där den dagen det är dags för sambo eller brodern gå över.🌺

Det betyder inte han kommer vara kvar på jorden(visserligen är ju andevärlden ingen annan stans , mer en i en annan dimension) men nog har din svärfar gått över ordentligt- han förbereder ju för er andra när det är dags !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: