Annons:
Etikettkurser
Läst 2784 ggr
IMH
2014-03-07 13:15

Fråga

Funderar på kurser för medium och googlar på orden. Får fram rätt många utbildningar, vilka är bra, vilka kan rekommenderas?

Annons:
Jane-Lyzell
2014-03-07 13:33
#1

Oj svår fråga - jag kan ju själv rekomendera våra😉 men det blir ju lite jävigt- tror du fundera på vem du känner dig dragen till och sen fråga om referenser😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

IMH
2014-03-07 14:28
#2

Ok. Jag bor så långt upp i norra Sverige och här finns inget, men jag får sätta mig och titta på det jag hittar…

Ians
2014-03-07 14:32
#3

Jag håller med Jane, fundera på vem du känner dig dragen till i första hand. Allt beror ju på personkemi, och även om jag nu tycker om Jane så är det ju inte säkert att du gör det.

stämmer inte personkemin så är det svårt att få så mycket förtroende att man vågar lämna ut sig, vilket krävs för ett bra samarbete. Man skall ju våga prova och när det gäller känslor så är det ett stort steg. Kanske känner man fel? Eller ibland blir det inte så rätt, och då skall man kunna skratta tillsammans hur tossigt det kan bli ibland, och inte känna att man blir skrattad åt!

Det är ju faktiskt en del av utvecklingen att våga spåna och känna vilt för att man tillslut skall kunna veta när det är rätt! Inget som kommer av sig själv, utan det skall tränas fram.

IMH
2014-03-07 14:48
#4

Tack för svar. Jag är inte helt okunnig och har genom åren lärt mig mina egna tekniker så det ska ju också stämma på något vis…

[Bettanbop]
2014-03-07 23:27
#5

Hur långt upp i norr bor du? Det fins utbildningar i Ume och tror jag läst att det fins någon i Pite å.

IMH
2014-03-08 06:36
#6

Jo jag hittade en i Umeå, jag har 25 mil dit och ungefär lika långt till Piteå, men där finner jag inte någon… Kursen i Umeå är fullbokad, den tar ca 1,5 år att göra…

Annons:
Upp till toppen
Annons: