Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 2855 ggr
Jane-Lyzell
2/22/14, 12:06 PM

Dagns seans tavla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Spännande se vem den är till - en väldigt ovanlig tavla- med mycket detaljer🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
ulraxe
2/22/14, 2:59 PM
#1

Underbart vackra färger,men samtidigt så får jag en mörk känsla i mig när jag ser den.Känns som att den handlar om ens inre demoner som löses upp av kärlek och färger från universum.

Kärlek ❤️

linnease
2/23/14, 2:23 PM
#2

Wow så fin!!

Engelman
2/23/14, 3:23 PM
#3

Den var mäktig den…gillar den instängda känslan och alla element i den, sen pricken över i är han till höger som fastbunden avundsjukt ser på :)

Elpida
2/24/14, 11:39 AM
#4

En otroligt läcker tavla, den är verkligen detaljrik!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Älvan
2/24/14, 1:59 PM
#5

Jösses. Den var till mig. :/ jag skrev i övernaturligt om en pall som flyttats och blockerade min väg. Här blockeras återigen min väg. Jag måste fundera på betydelsen av detta. Den som har tid att läsa min tråd och kommentera tackar jag på förhand. Händer märkliga saker hemma hos mig…. :(

Älvan
2/24/14, 2:03 PM
#6

Wow! Jag får rysningar när jag kollade närmare. Var nyligen på regression och då beskrev hon ett liv där det var precis ett sånt berg där jag steg ner mycket djupt. Min familj och byn offrade mig på ett altare genom att skära av halsen och dricka mitt blod. Jag steg upp i himlen som en vit fågel. Hmmm nu måste jag fundera ännu mer. Spooky…

Annons:
Älvan
2/24/14, 2:04 PM
#7

Ser ni varelserna i berget och fåglarna etc???

Älvan
2/24/14, 2:06 PM
#8

Usch. Man ser ju både altare och hinken…:-0 ser ju åtminstone harmoniskt ut mot himmel och horisont. :) Vem målade?

Jane-Lyzell
2/24/14, 2:30 PM
#9

8 Varelsen ser jag men hinken ? - det är jag som målat 🙂

Kul ni alla ser så mycket i den!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Älvan
2/24/14, 2:37 PM
#10

Precis ovanför det emaraldgröna finns en grotta i de gula bergen med 5 varelser. En sitter på altaret. Längst till höger en hink. Mitt i blid stiger en vit stor fågel med långa vingar mot himlen upp. Jag tolkar det rosa/röda blodet som är mitt som offrades. Jag är glad att vägen in i detta minnet nu är blockerad med ett nät och vegetation. Detta var ett liv för 3000 år sedan. Jag har förlåtit och de har bett om förlåtelse. Det är väldigt många människors karma som påverkas av detta som hänt så länge sedan. Mycket mäktig tavla och vacker. Jag skulle kunna tänka mig att köpa den. :)

Jane-Lyzell
2/24/14, 3:27 PM
#11

10 aha- ja jo…..

Tavlan har en ägare - den gavs ut på vår seans i helgen!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Älvan
2/24/14, 3:34 PM
#12

Åh nej. :( Jag får bevara denna bild härifrån då. Såg du grottan? :)

Älvan
2/24/14, 3:35 PM
#13

Åh nej. :( Jag får bevara denna bild härifrån då. Såg du grottan? :)

Annons:
Jane-Lyzell
2/24/14, 3:55 PM
#14

13 Jag såg grottan :-) - ja du får bevara den här ifrån😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: