Annons:
Etikettövningar
Läst 1414 ggr
[Bettanbop]
2014-02-21 22:20

Funderat på en sak

Har det egentligen någon betydelse hur man håller händerna? 

Oftast så tänker jag nog inte på vad jag gör med mina händer när jat tex mediterar eller ber eller prata med min guide eller healar, utan det sker automatiskt.

Jane…..när jag var med en helg nere hos er så skulle vi ibland hålla händerna i knät med handflatan neråt och annan gång uppåt. Har det någon betydelse? vad är skillnaden? (jag mins när vi hade handflatan uppåt och neråt)

(tror jag vet svaret men vill ändå kolla 😉)

🤗 Bettan

Annons:
Jane-Lyzell
2014-02-21 23:21
#1

Nää egentligen inte - men du sänder ut energi ifrån dina handflator - vilket du gör då man vänder upp dem- annars låt de vila i knät som du  själv tycker är bra 🌺

allt för många tror man måste sitta med handflatorna uppåt- det är en skröna😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Bettanbop]
2014-02-22 10:47
#2

Tack för dit svar Jane 👋

Jag tänkte lika dant, att det inte spelade någon roll egentligen.

Ibland kommer jag på mig själv med att göra vissa saker utan att ha tänkt på det. Oftast får jag svaret till mig varför, fick det på denna fråga också men ville höra om någon var av en annan tanke.

Oftast så använder vi ju händerna som kanal för energin, men det går ju att rikta om den så att vi kan sända den med med blicken eller fötterna beroende på vilken situation vi befinner oss i.

Man kan påkalla någons uppmärksamhet som står längre bort med en energi knuff, då brukar jag använda ögonen tex 😎

Väldigt praktiskt om man är på ica maxi och maken står flera frysdiskar bort, eller står och pratar med en bekant 😉

Jane-Lyzell
2014-02-22 11:55
#3

Hahahah … ja det är inte dumt😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: