Annons:
Etikettguider
Läst 3049 ggr
ulraxe
2/16/14, 1:22 PM

Prata med änglarna

Jag har alltid trott på det andliga och sökt mig till änglarna.Har dock den senaste tiden börjat ta kontakt med dom oftare.Jag tar med mitt sittunderlägg och går ut i skogen och sätter mig på en sten.Efter ett tag när jag har kopplat bort vardagen så utför jag för mig en stark ritual.

Jag ber om Guds vita ljus och beskydd och Moder jords röda beskydd och stabilitet och klarhet.Sedan ser jag hur ärkeänglar omringar mig i en cirkel och min skyddsängel står bakom mig.Och min Ängelledare står strax framför mig på vänster sida.

Sedan ber jag om hjälp/vägledning och ev ställer min fråga.Sedan sitter jag i tystnad och plötsligt så dyker det upp bilder och meningar i mitt huvud.Saker som jag inte tänker på i vanliga fall. 

Som min senaste änglatripp då fick jag till mig ordet TILLIT och en bild av Jungfru Maria i ljusblåa och rosa kläder kom emot mig.I händerna hade hon en keramik skål och när hon kom nära mig så flög det ur massa ljusblåa fjärilar ur den. Till saken hör att blåa fjärilar är något jag satt upp som ett tecken för mig själv att jag och mitt liv är på rätt väg ❤️

Efter att jag har börjat att ta kontakt mera så har jag nästan varje natt vaknat runt kl 3 någonting.Vaknar och känner som att någon är hos mig.Känner ingen rädsla utan bara värme och trygghet.och sedan somnar jag om igen.

Känns som en ängel vid min sida.Vad tror ni ???

Annons:
Jane-Lyzell
2/16/14, 2:06 PM
#1

ulraxe Vilken fin upplevelse och sökande du gör - vad du en gör så fortsätt det verkat ju fungera bra för dig🙂

Helt klart en vän från ande världen som finns vid din sida - vem - tja en Ängel en guid eller en väktare - de visar sig 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ulraxe
2/16/14, 2:16 PM
#2

Ja Jane-Lyzell känner mig trygg och upplyft av dessa möten.Det hela och min vägledning jag har fått har även resulterat i att jag har blivit starkare i mig själv och min personlighet.

Tack vare kloka råd från änglarna så bryr jag mig inte längre vad människor tycker om mig i mitt sanna jag.Utan står upp för mig själv och bara utvecklas. Och jag känner att det är det här jag har väntat på för att gå vidare i livet mot djupare andlighet och mot mitt livsändamål. Nu är jag redo 🙂

Kärlek ❤️

Elpida
2/16/14, 2:35 PM
#3

Ulraxe, vilka härliga möten du har! Naturen är ju perfekt att meditera och hämta kraft ur, så fina energier. Jag hoppas verkligen att du fortsätter din utveckling!

Kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2/16/14, 7:35 PM
#4

2, Härligt - ja det är ju det man önskar till alla att hitta sin inre hjälpare för sin egen utveckling - du har det - så fortsätt bara 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Bettanbop]
2/16/14, 8:13 PM
#5

Så härligt Ulraxe 🙂

Att samarbeta med Änglarna är så givande 🤗

Tack för att du delar med dig 👍

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Elpida
2/17/14, 10:38 AM
#7

#6 Har jag aldrig hört. Var kommer det ifrån?

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

ulraxe
2/17/14, 10:49 AM
#8

Äsch det tror jag inte ett dugg på. Ondska har ingen plats i ens liv om man inte släpper in den och hos mig finns det bara kärlek och Gudskraft. Kärlek

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: