Annons:
Etiketturkraft
Läst 2757 ggr
Jane-Lyzell
2014-02-14 17:52

Fullmåne i kväll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fullmåne i kväll- Jag har alltid påverkats av speciellt fullmånen- när jag var ung gick min mens cykel , med fullmånen, slog aldrig fel- nuförtiden känner jag den mest som ett pigg piller- kan vara lite svårt gå i säng:-) - hur är det för er själva?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Kyllan56
2014-02-14 18:19
#1

Ibland sover jag ypperligt och ibland dåligt. Men svårigheten att somna överväger den goda sömnen. Så det är både och för min del.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Apootie
2014-02-14 20:38
#2

Ibland sover jag hur gott som helst, ibland sover jag jättedåligt med konstiga Drömmar och vaknar ofta.

Engelman
2014-02-14 22:30
#3

Sover med öppna ögon, och idag fick man uppleva nåt aldeles extra… vi lever i en värld som skiftar humör iaf :-D

Elpida
2014-02-16 14:38
#4

I vanliga fall sover jag som en stock när det är fullmåne. Den här gången har fullmånen haft stor inverkan på mig. Dels drömmer jag mycket, många budskap, dels triggade den igång min mens som jag inte haft sen jag satte in spiral…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Lynxx
2014-02-16 18:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag känner inget, vad jag vet.

----

Månen slits ut & den måste tillverkas nya upplagor - 1 per månad 😓.

/L

[Bettanbop]
2014-02-16 20:24
#6

Av någon anledning så skruvad min Fibromyalgi upp intensiteten i går kväll ordentligt, fick besvär med både det ena och det andra som följd.

Men fick tack o lov sova ganska bra, men vaknade av att det knackade intensivt i sovrummet……..

Upptäcker att min ena hund ligger och viftar på svansen mot golvet som om något/någon roar henne.

Annars brukar jag inte ha några problem vid fullmåne 🌛

Annons:
TezzD
2014-02-16 20:30
#7

Jag får massor av energi!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: