Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1768 ggr
idailsk
2014-02-10 11:44

Jag ÄLSKAR Russell Brand..

Han är så smart, så intelligent, så insiktsfull och så otroligt KLOK. Men, han är också väldigt spirituell, visste ni det? 😉 Han är min husguru, han inspirerar mig varje dag och på så många sätt. 

http://www.elephantjournal.com/2013/11/time-for-a-much-needed-spiritual-revolution-russell-brand-brilliantly-inspirational-video/ 

Bara lyssna på detta.. Så klok ❤️

Kram Mila Kär

Annons:
Calcifer
2014-02-10 11:49
#1

Han är snorbra live, också.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

idailsk
2014-02-10 11:52
#2

Förstår det, önskar att jag kunde gå i april och se honom. Men jag har dvd:n med hans senaste show, den ska jag se på alla hjärtans dag ❤️

Kram Mila Kär

Calcifer
2014-02-10 11:55
#3

Bättre än inget absolut! Jag såg honom 09 i London. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

idailsk
2014-02-10 11:59
#4

Åhhhh lyckliga du!!! Jag SKA se honom, var så säker, men nu nöjer jag mig med DVD:n och hans böcker 😃

Kram Mila Kär

Calcifer
2014-02-10 12:01
#5

Ja, det blir din tur också! ^^

Jag gick ju innan han hade slagit igenom sådär ENORMT i USA, så var "lättare" att få biljetter då. Han var så sjukt charmig live i alla fall. Lätt värt det, jag gillar personer med självdistans.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

idailsk
2014-02-10 12:12
#6

Ja det blir det! :D

Jag förstår det, det måste ha varit en upplevelse som inte är av denna värld.. Precis! Det är så mycket med honom som jag gillar, men framför allt det. Och han har så mycket erfarenhet av mycket. Otroligt intelligent människa. Jag gillar verkligen allt med honom. Han får mitt liv att verkar okej, normalt, och det är så skönt..

Kram Mila Kär

Annons:
Calcifer
2014-02-10 12:35
#7

#6 Det jag gillar mest är att han har fel, men han SER sina fel och han erkänner dem. Typ att han drogade som fasiken förut och gjorde väldigt många korkade val etc. Han VET att det var dumt, men eftersom han inte kan göra det ogjort är hans bästa lösning helt enkelt att lära sig från det.

Det är enligt mig ett väldigt bra sätt att se livet på. Vi gör korkade saker ibland, och stora misstag, men vi kan inte göra dem ogjorda så allt vi kan göra är att lära oss från det och bli bättre i framtiden.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

idailsk
2014-02-10 16:07
#8

#7

Ja exakt! Visst gör vi det! Han satte ord på mitt eget beteende och det gjorde mig så glad och tacksam. Jag skäms inte och jag har lärt mig av mitt liv och det som har hänt. Det är det jag menar med att han får mitt liv att verka normalt. 

OCH att han dessutom är andlig och spirituell, det är grädden på moset. Han skulle kunna vara min tvilling tänker jag ofta, ha ha ha ;D

Kram Mila Kär

Calcifer
2014-02-10 16:09
#9

#8 Eller hur! Han har verkligen ett sunt sätt att se på livet. Sen att han fortfarande ibland säger saker jag kanske inte riktigt håller med om är helt okej, för man kan inte älska allt en annan människa gör. Men jag har sjukt mycket respekt för honom verkligen. Sen att han liksom tagit sig igenom det han gjort och ändå lever och är stark ger mig rätt mycket hopp personligen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Jane-Lyzell
2014-02-10 18:30
#10

Blir endast stressad av att höra på hans röst- som tjattrar hela tiden - kul ni gillar det - inget fel i budskapen men…..får lite ny frälsar känsla av detta !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

idailsk
2014-02-10 21:10
#11

#10

Jag älskar tjattrandet, det passar mig, men inte alla :) 

Är det nyfrälsning så är jag på! Helt klart, för budskapet är fantastiskt!

Tycker jag då och smaken är som rumpan, bred 😉

Kram Mila Kär

idailsk
2014-02-10 21:13
#12

#9

Ja verkligen! Det är så inspirerande, han har verkligen gjort allt och står för det, och tar sig igenom det. Läser man böckerna så ser man sårbarheten och den nakna sanningen (som inte alltid är så rosenröd, i princip aldrig faktiskt, det är ett under att han lever). Han är en katt, som landar på fötterna till sist.

Absolut, man behöver inte hålla med om allt, hur kul vore det? ;)

Kram Mila Kär

Upp till toppen
Annons: