Annons:
Etikettinspiration
Läst 2511 ggr
Anna-Helga
2/3/14, 12:56 PM

Naturlagar, universums lagar

Sitter här och har börjat skriva min uppsats som ingår i  Ramsbergsgårdens mediumcertifiering. Började googla på naturlagar och universums lagar, men det visade sig inte vara helt enkelt. Jag hade önskat mig en lista över alla naturlagar och alla universums lagar och så kan man liksom läsa vidare om var och en av dem, men jag hittar inte information på det viset, det är väldigt rörigt och luddigt och svårt att få denna information. Därför söker jag hjälp av er! 😎 Inte nödvändigtvis av Jane då, eftersom det är hon som ska ha min uppsats, men jag tar gärna emot info, länkar, tips på litteratur, filmer och allt jag kan komma över! Nu när det var lite svårt gör det mig ännu mer ivrig att få veta! 🤓

Kram och tack på förhand! ❤️

Anna-Helga

Annons:
Jane-Lyzell
2/3/14, 6:06 PM
#1

Om du gått andlig o Personliga utvecklingskursen (som alla måste gå) så står det där 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anna-Helga
2/3/14, 7:36 PM
#2

Hm, näe, då är det nog den det är dags att gå då? :)

Anna-Helga
2/3/14, 7:47 PM
#3

Sådär, anmäld och klar! :)

Jane-Lyzell
2/3/14, 9:01 PM
#4

Ha ha ha 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2/7/14, 5:12 PM
#5

Måste man gå den kursen på just Ramsbergsgården, som ligger liiite avsides för mig ;)  Jag går kursen hos Kerstin Öhman just nu. Kanske det behövs jämföras innehåll också, kan jag tro, inte bara kursnamn🤔

Jane-Lyzell
2/7/14, 5:35 PM
#6

5 Nää tyvärr - dit har inte mediumsverige kommit ennu- att vi kör gemensamma utbildningar , tyvärr!

så den måste gås här 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
lizaohman
2/7/14, 6:34 PM
#7

Nå, det har jag ju inget emot, älskar Ramsbergsgården (och dig!). Vi ses i mars om inte tidigare!

Jane-Lyzell
2/7/14, 8:20 PM
#8

7. Låter bra - kram ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: