Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 991 ggr
[Bettanbop]
1/29/14, 9:05 PM

Någon ropade!

Nu har jag varit med om något nytt igen Skrattar

Har säkert hänt förr, men inte riktigt hört och reagerat på det.

Jag har ju varit en klarkännande i mååånga år och har de sista månaderna även utvecklat mitt klarvetande.

Den senaste månaden har jag i min kvälls meditation  en extra affirmation, som handlat om mitt klarhörande och i går hände det Tummen upp

När jag avslutat min lilla procedur och lagt mig för att sova så var det någon som ropade på mig, flera gånger i olika tonfall, först låg jag bara och lyssnade och konstaterade för mig själv att jag hörde det jag hörde. Sen svarade jag….Ja det är jag och jag hör dig, vem är du?, då blev det tyst och efter någon sekund el två så blev jag varm om ena kinden som om denna någon la sin hand om min kind Glad

Ville bara berätta

Annons:
Tarotstollan
1/29/14, 9:36 PM
#1

Så underbart! Hoppas att du får svar vem det är när de inte är lika blyga längre!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
1/29/14, 9:44 PM
#2

så mysigt - tack för du delar med dig 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
1/29/14, 11:21 PM
#3

Härligt! Va kul Bettan :-) berätta mer sen :-)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Kyllan56
1/29/14, 11:59 PM
#4

Vad spännande! Fortsättning följer…. Hoppas jag.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

imke
1/30/14, 1:37 PM
#5

Åhh vilken häftig upplevelse :-D


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[Bettanbop]
1/30/14, 5:52 PM
#6

Tack ska ni ha 🙂 jag hoppas också på en fortsättning 👍🤗

Annons:
[majatengdelius]
1/31/14, 3:30 PM
#7

Härilgt!

Vad roligt, man blir så glad när man får någon slags "konfirmation" på att man är på rätt spår!

Har också upplevt att någon ropar mitt namn. Men min mamma säger att hon kan vakna flera gånger om nätterna av att hon tycker att det är någon som ropar hennes namn, och det har pågått i flera år…

Men spännande!  Uppdatera gärna om du får till dig något mer, det skulle vara kul att läsa! :)

Upp till toppen
Annons: