Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1478 ggr
camasufri
1/20/14, 12:27 PM

Siffror?

Hej.

Myror i huvudet.

Har siffror någon betydelse som man "ser" utan vare sig förvarning eller anledning?

/ Carina

Annons:
Jane-Lyzell
1/20/14, 1:57 PM
#1

Svårt säga - en del menar ju hela existensen är uppbyggd(eller kan förklaras) i mattematik- så …. men om det betyder något se enskilda siffror njae - kanske för dig personligen om du kan koppla siffrorna till något !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

camasufri
1/20/14, 4:31 PM
#2

Ok.

Det får väl sin lösning antar jag 🤪

Även om de inte har någon som helst betydelse för mig just nu…..

Tack ❤️

/ Carina

Hjemdahl
1/20/14, 5:43 PM
#3

Jag tror att vissa siffror kommer in i ens liv för en orsak. Men de är inte alltid man förstår vad som menas med dom försen orsaken visar sig. Jag pratade med ett meduim då jag ser 15 05 överallt och hela tiden. fick veta att det var ett datum (15maj) som står skrivet i guld.
det är även min födelsedag och jag har sett datumet i flera månader.
Men dock så vet jag inte vilket år det kommer.

Så fundera på siffrorna du ser och du kan ju testa att prata med någon spirituell människa som kanske kan se vad det betyder.

Av någon orsak så får jag en 8:a i huvet när jag läser ditt inlägg.. :)

Önskar er alla kärlek & lycka <3

camasufri
1/24/14, 3:52 PM
#4

Tack =)
Ja en 8 i botten under en femma…….

Men som vanligt begriper inte jag någonting 😭

/ Carina

[NeferNefer]
1/24/14, 8:17 PM
#5

Här är en sida med olika siffrors och sifferkombinationers betydelse, kolla om det verkar vettigt det som står där: http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.se/p/index-numbers.html Jag har i alla fall haft god nytta av den här sidan :-)

SpiritualLight
1/24/14, 8:26 PM
#6

Länken verkar ej fungera?

Inte på min dator iallfall…

Ska kolla upp denna blogg så snart jag bara kan, verkar intressant!

Kärlek, kraft och vitalitet till Dig Blomma

Annons:
[NeferNefer]
1/24/14, 8:28 PM
#7

Men vad konstigt, jag var nyss inne på den sidan, men nu kan jag inte heller komma in!? Så märkligt :-( Och typiskt! Förhoppningsvis är det något tillfälligt, vi får försöka senare igen.

[NeferNefer]
1/24/14, 8:29 PM
#8

Prova nu då! Jag lägger in länken på nytt: http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.se/p/index-numbers.html Kanske blev nåt fel sist.

[NeferNefer]
1/24/14, 8:31 PM
#9

Så här står det om nummer 8: ANGEL NUMBER 8 The vibration and energy of the number 8 are those of authority, personal power and inner-strength, inner-wisdom, manifesting abundance and prosperity, giving and receiving, self-reliance and dependability and achieving success . Number 8 is also the number of Karma, the Universal Spiritual Law of Cause and Effect - so you sow, so shall you reap. Angel Number 8 is a message from the angels that financial abundance is on its way to you. You have worked diligently and intelligently towards achieving your goals and aspirations, and your just rewards will be yours. Be grateful for the blessings in your life, and for those yet to come. The repeating Angel Number 8 may be suggesting that your rewards are being brought to you due to some positive work and past efforts on your behalf. What you put out to the Universe comes back to you, as per the Spiritual Law of Karma. Angel Number 8 tells you to have faith and trust in your own abilities, skills and talents, and to use them to their highest potential.

camasufri
1/24/14, 9:40 PM
#10

Tack igen !

Mycket intressant sida 😃

/ Carina

Upp till toppen
Annons: