Annons:
Etikettspiritualism
Läst 441 ggr
Kyllan56
2014-01-16 16:20

En resa för livet! 2

Mitt humör har passerat nollpunkten, efter att stängt av tv:n. En resa för livet berör och och manar till engagemang. Det gör mig så förbannad att människor ska leva under sådana premisser. Men vi kan alla göra något!

Idag lever många i Sverige på och under marginalerna och har inte råd att skänka pengar. Men då finns det ett alternativ, för de som har bostad och elavtal. Man kan byta till GodEl, som är ett bra miljöval till ett bra pris, där avkastningen går till sju välgörenhetsorganisationer. Sos Barnbyar,  Stockholm Stadsmission, Rädda Barnen, Läkare Utan Gränser, Naturskyddsföreningen, Hand in Hand och Barncancerfonden. Du som kund hos GodEl får välja vilken organisation du vill pengarna går till. Då kan även de som har lite pengar känna att de är med och bidrar.

Efter ha sett En resa för livet, inser man vilken insats SOS Barnbyar gör och det är den organisationen jag valt. 

http://www.mynewsdesk.com/se/godel/pressreleases/godel-oekar-beloppet-till-vaelgoerenhet-med-25-procent-857473

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Jane-Lyzell
2014-01-17 01:54
#1

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2014-01-17 01:55
#2

Ja alla kan göra mycket!🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: