Annons:
Etikettmedialitet
Läst 642 ggr
Jane-Lyzell
2014-01-13 16:31

Medialt/mediumskap ?

Vad är viktigt för dig i det mediala och mediumskap ?

Vad lyssnar du på?

Vad tror du på och vem ?

Blir lite nyfiken vad just du tycker är betydelsefullt för dig ?🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
AnnikaIII
2014-01-13 18:24
#1

Bra fråga!! 
Jag undrar också ibland vad det är som utmärker ett medium? Vad är det folk tror att ett medium är?
Det finns ju de mest horribla svar när man frågar. 

Jag ska väl svara nåt kanske men inte nu…måste ha ett par sittningar ikväll…ha det fint därute (hoppas du mår bättre Jane ❤️)

Carpe momento

TezzD
2014-01-14 23:05
#2

Åå, vilka frågor du ställer!
Hade jag inte varit feberyr och lite knasig i bollen så skulle jag säga att jag vill bara att alla ska må bra! ;)
Jag vill att avlidna ska må bra och gå vidare… jag vill att de som söker sina avlidna hos ett medium INTE SKA BLI LURADE… jag vill att man ska känna en trygghet hos personen som man talar med, jag, personligen vill känna av människans energi, innan jag börjar ställa frågor… jag märker ganska fort om denne hittar på eller strör på för att förbättra spänning osv…. usch nu blarrar jag, det var det ja visste!

Kärlek, förtroende och  andlig/personlig utveckling…. det är det viktiga för mig i  medialitet och mediumskap…

Kram och God natt <3

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
2014-01-14 23:08
#3

Jag skulle förresten ALDRIG betala ett medium i förskott, som jag aldrig träffat förut…
Däremot skulle jag erbjuda något EFTER jag träffat personen, i tacksamhet, beroende på hur denne presterat ;)

bla bla bla….

Ett medium ska finnas för att bekräfta om andlig aktivitet pågår… sedan hjälpa parterna så att harmoni kan skapas och båda kan gå vidare, död som mänsklig….

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Kyllan56
2014-01-14 23:49
#4

Ett mediumistiskt mediums uppgift är att ge bevis på att andevärlden existerar. 

Jag har när jag var yngre varit hos många som kallade sig medium, men de - med undantag från en - var inte mer medium än vad jag själv är. 

Men jag vet att Jane är ett medium och ett duktigt sådant.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[Lindyhop]1
2014-01-15 12:32
#5

Det finns några mycket duktiga medium som uttrycker sig klart och rakt, är vänliga och ÖDMJUKA trots sin enorma gåva. De är trygga i sitt mediumskap och bemöter ifrågasättande med lugn eftersom de är trygga och VET. Såna uppfattar jag som mycket förtroendeingivande .

Upp till toppen
Annons: