Annons:
Etikettmedialitet
Läst 808 ggr
Jane-Lyzell
2014-01-04 18:43

Extrapriser - Mediumskap ?

En till sak som jag märker så här i årskiftet är alla extra pris erbjudanden på tolkningar medialt eller mediumistiskt om framtiden -2014- de kan se ut så här : 

få en framtids reeding - nu endast 400kr (ordenariepris 500 kr ) - eller:

ställ en fråga för 2014 - ordenarie pris 200 kr Nu 150 kr … osv………Vad fasen är vi i snabbköpet eller !? Något är ju totalt fel

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Kyllan56
2014-01-04 18:48
#1

Ja, något är fel. De vet hur de ska marknadsföra sig och att rida på människors längtan, rädslor och vilja att göra klipp.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
2014-01-04 19:03
#2

Ja fy😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lindyhop]
2014-01-04 19:33
#3

Jag tycker det är så respektlöst mot Gud, andevärlden och våra medmänniskor som har det ångestladdat, lider, sörjer och kanske griper ett sista halmstrå i "snabbköpet" (fatta ironin i det sista uttrycket) blir ledsen av sånt här o mår illa.

Jane-Lyzell
2014-01-04 19:39
#4

3 Ja jag med :(- varför ser dom inte ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2014-01-05 00:00
#5

Hahaha, jaa du anar inte vad jag skådar på facebook bland annat… tjusigt.. att rea ut sin förmåga..? nää.. det funkar inte riktigt så…

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
2014-01-05 00:01
#6

Det är riktigt illa faktiskt… och som #3 säger, respektlöst… :(

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[kajmal"]
2014-01-07 12:58
#7

varför inte dela med av sina gåvor gratis ?   andlighet är fritt och tillhör alla !

[kajmal"]
2014-01-07 14:27
#8

en av andarna från parallellvärlden, frågade om ett visst medium här tog betalt !

Jane-Lyzell
2014-01-07 16:47
#9

8 ???

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Bettanbop]
2014-01-07 23:11
#10

Allt har verkligen blivit snurrigt, som om det skulle vara en modefluga att vara ett medium 🤪

Alla vill ha en bit av kakan och tjäna på det. Vist kan en del reaerbjudanden se lockande ut. Även alla som är så kallt skeptiker vill vara med på ett hörn.

Men allt blir så fel. Vill man inte tro på anden och andra sidan så är det helt okej, men varför gå och må dåligt och vara arg över att det finns de som tror på anden och andra sidan. Om alla kunde visa hänsyn och låta var och en tro på det man vill så skulle alla må så mycket bättre.

Det finns massor som jag inte tror på, men väljer att inte slösa min energi på det, som tex barn äktenskap, hedersmord, djurplågeri, barnmisshandel och mycket mycket mer.

Vill man lägga ner energi och en insats kan man välja något ämne som verkligen behöver hjälp, istället för att tjafsa om andar finns eller inte.

Vårt engagemang om andevärlden kostar igen ting, inte heller att säga hej åt någon utsatt.

AnnikaIII
2014-01-08 12:48
#11

Trams….om man vill höja eller sänka priser, så visst fritt fram  men att annonsera på det här viset är affärsknep och DET hör INTE hemma i den mediala eller mediumistiska världen. 

Så Fånigt och Korkat…🤢

Carpe momento

Jane-Lyzell
2014-01-08 14:33
#12

11. Ja verkligen🤦‍♂️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: