Annons:
Etikettmeditation
Läst 2130 ggr
Rithelo
2014-01-01 13:12

Neil Cooper på You Tube?

Jag brukar använda mig av guidade meditationer på Spotify eller You Tube och har stött på en Neil Cooper som har en väldigt avslappnande röst. Är det någon som känner till denna man på något vis?

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Annons:
Jane-Lyzell
2014-01-01 13:16
#1

Inte en aning ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Rithelo
2014-01-01 14:04
#2

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Rithelo
2014-01-04 20:39
#3

Är det någon annan som har hört, läst om eller provat hans meditationer?

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Elpida
2014-01-05 08:36
#4

Nix, ingen jag känner till. Ska ta mig en titt efter jobbet!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2014-01-05 15:31
#5

Har testat nu - han har en mycket behaglig röst - och helt okay meditationer - ska prova mer🙂

http://www.spiritspeaks.co.uk/

http://www.spiritspeaks.co.uk/spiritual-insight/spiritualism

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2014-01-05 15:32
#6

🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2014-01-05 15:45
#7

Gillade denna 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2014-01-05 15:47
#8

och denna

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Rithelo
2014-01-05 15:56
#9

Ja, men visst har han? :-D Jag vet inte om jag ska rysa, somna eller ta mig igenom hela meditationen med den där rösten i öronen *skrattar* Jag har inte kollat hans hemsidor än, men han verkar vara starkt kristen, eller ör han kanske bars amerikanskt kristen? Hur som helst, han har många helande meditationer. Hur funkar det med healing via inspelningar sådär? Jag förstår grejen med distanshealing, men det här känns lite annorlunda? Ligger den i orden, eller i luften och väntar som healingbubblor tro?

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Jane-Lyzell
2014-01-05 17:41
#10

Har lyssnat på klippet om spiritualismen - hmmm både ris o ros får han av mig där och han verkar ha lite konstiga åsiktet om andar(negativa)- sen har han inte koll på historian talar om fox systrarna 1930 - tootalt fel det var 1848- ungefär 100 års skillnad! så inte mycket koll där och att det skulle vara kyrkor för slippa skatten är ju skrattretande och inte sant als.

Men annars för han fram seriositeten i spiritualismen bra 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2014-01-05 17:43
#11

9. Jo han har en suggestiv röst 🤪

Healingen står du själv för att påkalla då du bjuder in för /frågar efter healingen själv - han healar inte /han hjälper dig heala dig själv med hjälp av en meditaionsteknik som han använder!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Rithelo
2014-01-05 19:41
#12

Ahh…. Han brukar dock säga "I/we will heal you trough this video and if you like you can also invite your guides to heal you, or you can skip that and just get healed by the video". Jag brukar dock alltid bjuda in mina guider/ änglar och be om hjälp, så jag klarar mig väl ändå :)

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Jane-Lyzell
2014-01-05 21:13
#13

12 . Just den biten ska du nog skippa att tro på :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Rithelo
2014-01-05 21:55
#14

Ja, det kändes lite konstigt.. Men kan det funka som så att man får healing ifrån sina egna guider om man ber om det?

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Jane-Lyzell
2014-01-05 22:46
#15

14. absolut - dina healing guider - då är du själv healern som energin går igenom :-)- till dig själv 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Rithelo
2014-01-05 23:24
#16

Och då kommer här den viktiga frågan: måste jag då vara healingkunnig själv? För jag har ännu ingen koll på det där… Om man inte måste det, behöver jag göra nåt annat än ligga still under meditationen? (Ligger ner pga nackproblem just nu, annars sitter jag gärna upp)

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Jane-Lyzell
2014-01-06 01:35
#17

16. sitta är att föredra - men kan du inte det får du ju ligga - lämna över helandet till dina ande vänner - så som han säger på filmen de sköter det åt dig 🙂 så ligg still du och lyssna……och naturligtvis be om healing till dig själv.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Rithelo
2014-01-06 19:39
#18

Will do! :-)

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Jane-Lyzell
2014-01-06 22:24
#19

😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: