Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1366 ggr
TezzD
12/29/13, 9:57 PM

Energier- Träna ögat

Jag har länge sett dessa energier överallt. 
Som flimmer av massa olika färger. 
Mot ljusa/mörka väggar, när det är mörkt ute kan jag knappt se vart jag går om jag inte fokuserar blicken noga och väljer att se "bortom" flimret i alla dess möjliga färger, tänk er som "myrornas krig" fast i alla färger som finns…
Jag trodde fram tills idag att jag hade "fel på min syn"
Men den har jag kollat upp och jag har förut frågat min optiker om vad det är som jag ser, men dom hade ingen aning om vad jag talade om… (tänka sig)

Så såg jag idag detta klippet som är nedan och insåg att det ju faktiskt är energier som jag ser!

Nu till min fråga, kan man träna upp ´det seendet och kanske eventuellt fånga upp ande energier eller rättare sagt lära sig att se skillnad på levande energi och "död" ? 
Nyfiken/ frågvis och intresserad av allt som man är 😉

Någon mer här inne som kan se dessa energier? 

Tillägg: 
I klippet nedan får man lära sig att se energierna, men det är inte det jag behöver hjälp med för det ser jag nästan jämt.
Kan man utveckla det mer?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jullanhugo
12/29/13, 10:08 PM
#1

Intressant video! Och jag vill gärna följa tråden! ^^

TezzD
12/29/13, 10:40 PM
#2

Ja, han förklarar verkligen bra. Det var först när jag såg denna videon på en annan sajt här på iFokus som det "kopplade" vad det är som jag faktiskt ser! 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
12/29/13, 10:41 PM
#3

Och eftersom jag ser det så lätt… när jag försöker att andas och göra som han säger i videon, så blir jag alldeles snurrig/yr… kanske för mkt energi för mig att ta in då? 🤔

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jullanhugo
12/29/13, 11:14 PM
#4

Ja, sådana saker är mycket intressanta! Dessutom får det mig å tänka på hur mycket vi faktiskt "förlorat" på å leva så onaturligt som vi gör D: 

#3 Jo, det kan ju vara så att du inte är van vid allt för mycket energi ^^

TezzD
12/29/13, 11:25 PM
#5

#4 Nej, man är nog inte van vid att se och känna så mkt på en gång 🤪
Jag får nog gå lugnt fram 😎

Någon som vet mer om detta "fenomen"? 😍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
12/29/13, 11:52 PM
#6

Ja dessa prickar är min vardag enda sedan liten ibland ser jag dem oftare och ibland mindre- vist är det energier - vid våren ser man dom mer i naturen- när allt får liv - energi helt enkelt !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: