Trance & Fysiskt mediumskap

A NEW AGE OF SPIRITUAL MEDIUMSHIP

2013-12-29 16:30 #0 av: Jane-Lyzell

http://felixcircle.blogspot.ch/2013/12/study-from-filmed-ectoplasm-2013.html 

The recordings shot in December 2013 in Switzerland by US-Documentary Filmer Robert Narholz ofLENAFILM - at the Basle Psi Association (BPV) - show very beautifully the many characteristics and textures of 'genuine' ectoplasm produced by a known physical medium within a group session of 22 sitters.
The most amazing happened during these recordings also: Spirit visitors did show clearly and unmistakenly their faces within the substance and were identified by several sitters!
felixcircle.blogspot.com

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2013-12-29 16:30 #1 av: Jane-Lyzell

Ja vad säger ni om detta ?

är det äkta eller falskt- vad tror ni ?

Anmäl
2013-12-29 21:51 #2 av: TezzD

Mycket svårt. 
Vill ju tro att det är sant, men på mittensektionen av filmen så ser det ut som att en hand håller fast i något material.. har ni sett det?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-12-30 06:41 #3 av: spirit33

Fake som vanligt ser det ut som. Lite lek med Photoshop eller liknande gör det inte till någon äkta fysisk företeelse tyvärr.

Anmäl
2013-12-30 08:46 #4 av: Jane-Lyzell

22 personer ska ha bevittnat detta !

Anmäl
2013-12-30 11:46 #5 av: [Lindyhop]

Vad tror du själv då Jane? Förresten, tack för alla intressanta filmklipp du lägger in - mer sånt!

Anmäl
2013-12-30 12:43 #6 av: Kyllan56

Personligen tycker jag det är svårt att avgöra utifrån ett filmklipp. Jag vill nog se det med egna ögon innan jag vet vad jag ska tycka! Men det intresserar mig!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Anmäl
2013-12-30 14:31 #7 av: spirit33

Det finns många som bevittnat tomtar och troll...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.