Annons:
Etiketttrans-fysiskt-mediumskap
Läst 2689 ggr
Jane-Lyzell
2013-12-29 16:30

A NEW AGE OF SPIRITUAL MEDIUMSHIP

http://felixcircle.blogspot.ch/2013/12/study-from-filmed-ectoplasm-2013.html 

 The recordings shot in December 2013 in Switzerland by US-Documentary Filmer Robert Narholz ofLENAFILM - at the Basle Psi Association (BPV) - show very beautifully the many characteristics and textures of 'genuine' ectoplasm produced by a known physical medium within a group session of 22 sitters.
The most amazing happened during these recordings also: Spirit visitors did show clearly and unmistakenly their faces within the substance and were identified by several sitters!
felixcircle.blogspot.com

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2013-12-29 16:30
#1

Ja vad säger ni om detta ?

är det äkta eller falskt- vad tror ni ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2013-12-29 21:51
#2

Mycket svårt. 
Vill ju tro att det är sant, men på mittensektionen av filmen så ser det ut som att en hand håller fast i något material.. har ni sett det?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

spirit33
2013-12-30 06:41
#3

Fake som vanligt ser det ut som. Lite lek med Photoshop eller liknande gör det inte till någon äkta fysisk företeelse tyvärr.

Jane-Lyzell
2013-12-30 08:46
#4

22 personer ska ha bevittnat detta !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lindyhop]
2013-12-30 11:46
#5

Vad tror du själv då Jane? Förresten, tack för alla intressanta filmklipp du lägger in - mer sånt!

Kyllan56
2013-12-30 12:43
#6

Personligen tycker jag det är svårt att avgöra utifrån ett filmklipp. Jag vill nog se det med egna ögon innan jag vet vad jag ska tycka! Men det intresserar mig!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
spirit33
2013-12-30 14:31
#7

#4

Det finns många som bevittnat tomtar och troll…

Jane-Lyzell
2013-12-30 15:52
#8

Jag är mycket tveksam - och det ligger i varför man lägger ned energi på att visa något så tvivelaktigt med musikkomponerat . låter mer marknadsföring för mig en äkta vara - tyvärr har jag sett liknande fejkfilmer av en viss låt oss kalla han "Worldermorth"- så jag litar inte på någon som lägger ut sådant på youtube! - men endå intresant då jag kan se en likhet med ett eget foto på ectoplassma som jag vet är äkta - så tudelad!🤪

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: