Annons:
Etikettandlighet
Läst 977 ggr
imke
2013-12-28 14:09

Hur hittar man lugnet igen?

Det har på senare tid varit så otroligt mycket dåliga saker som hänt runt mig och min familj. Så det känns som jag har tappat förmågan att "höra" vad dom på andra sidan vill mig. Och det känns inte som jag kan ta emot vägledning från mina guider som jag brukar.

Jag känner när dom är nära mig väldigt tydligt. Det piper dagligen i något eller båda öronen på mig. Men jag kan bara inte hitta lugnet för att "höra" dom. Jag har försökt meditera men det slutar med att jag sitter och somnar.

Hur gör ni för att hitta tillbaka till lugnet för att kunna känna och höra igen?


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Annons:
Jane-Lyzell
2013-12-28 14:38
#1

Meditera i kortare stunder och se till du inte går för djupt - du ska höra musiken hela tiden gör du inte det går du för djupt :-)

Läs denna : 

http://spiritualism.ifokus.se/discussions/52b57f1dce12c402b10002d2-fotspar-i-sanden?discussions-2

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2013-12-28 18:10
#2

I perioder är jag oxå väldigt trött så fort jag slappnar av och somnar vid meditation. Försök välj en tidpunkt på dagen när du känner dig mest utvilad, det behövs inte alltid en halvtimme/timme för att meditera. Ibland får jag även gå tillbaka till vägledda meditationer för att hitta tillbaka. Kanske ngt du kan testa om du inte brukar göra det? Kram å lycka till!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: