Annons:
Etikettandlighet
Läst 3484 ggr
Jane-Lyzell
2013-12-09 01:04

"Hemsökta hus i TV"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser något som heter "Medium i Lagens namn" rena rama skräck filmen - Nu får det vara stopp på allt dravel att göra film på sk hemsökta hus- man undrar vad sådant skapar inom folk- efter filmen Ghost som förövrigt sändes i kväll - fullkomligt exploderade hemsökelse hos människor när filmen kom ut.

Mediumskap är till för att hela -emellan världarna - inte skrämma och skapa ennu mera oreda - fyy fyy fyyy se psykiskt störda sk medium posera framför en kamera i mörker - jag mår illa - hur kan TV kanalerna visa sådant- ja det är ju klart det säljer ju

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Tarotstollan
2013-12-09 01:12
#1

Jo, jag följer det och håller med om att det är skrämmande men samtidigt är det spännande. Det är ju en ny vinkling på det mot de andra programmen och det är väl det som lockar.
Jag har nog blivit lite blasé på alla dessa program som går inom "detta ämnet" för jag har mer på det som sällskap än sitter och stirrar på det hela tiden.

Jag vet ju att det är vinklat så att det skall sälja men folk som inte vet kan ju bli skrämda för livet!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

dolfen
2013-12-09 01:13
#2

När jag råkar trycka fram en sådan där "filma i mörkret- så det verkar mer spännande" -avsnitt, trycker jag gärna på en annan kanal. :)

Jane-Lyzell
2013-12-09 01:22
#3

Jag har blivit anti allt vad TV medium heter efter alla dessa program- det har endast en sak i sikte - skapa tittarsiffror och pengar och naturligt vis bli kändisar 😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-12-09 01:31
#4

En liten flicka (tror hon var 9 år) bor i ett hus översvämmat med dockor (2000st) som Mamman fanatiskt samlar på och dottern får inte röra - något konstigt !?

Sk Mediumet och x - polisen är ett par -och naturligt vis matchar deras undersökningar annars skulle det se konstigt ut i TV.

sk Mediet talar om om för dotterna att det finns onda andar- sen talar hon om för Mamman att andar skulle vara fast i dockorna - Nä fy F-N

vilket bullshit- Mamman behöver psykologhjälp då som hon säger själv att dockerna tar upp 90% av hennes tid - borde det inte ringa en klocka här !????? + mediumet  får familjen att flytta ifrån huset - Hallåååååå……….

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

dolfen
2013-12-09 01:34
#5

Hemsökta hus… *grubbel* De kanske skulle heta "mediesökta hus" istället!? *oskyldig* *cool* :)

Jane-Lyzell
2013-12-09 02:07
#6

 Ja verkligen sen visas ett till Hountet program - där de irrar runt i en Gruva och jagar spöken - svär som borstbindare och ….. tja nää stackars själar /andar(fast dom är ju inte där) ja man blir skrämd!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Lindyhop]
2013-12-09 10:06
#7

Håller med dig till hundra, Jane , men jag är hemskt nyfiken och måste bara se programmet med " dockmamman" vilken kanal? F.ö tycker jag som du ang alltihopa.

Kyllan56
2013-12-09 10:12
#8

Det är skrämmande! Mest sorgligt är det att man skapar en felaktig sensationslysten bild om vad ett medium är och vilken funktion medium har.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[Lindyhop]
2013-12-09 11:56
#9

Kunde själv- hittade avsnittet med "dockmamman " och har sett det. Vet inte riktigt vad man ska säja…

Jane-Lyzell
2013-12-09 15:13
#10

Ja inte är det medium de är skådespelare som försöker göra pengar på medialitet😢

Det är sådant här som vilse leder - människor tror sen att det är så här medium arbetar - ingenting kan vara mer fel - skärpning🤢

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lindyhop]
2013-12-09 20:56
#11

En nyfiken fråga: är du hundra på att hon inte är ett medium? Vet du säkert att de "bara" är skådespelare? Och i så fall källa på det?

Jane-Lyzell
2013-12-09 23:22
#12

11 källor får du söka upp själv om du har intresse- hon tror nog hon är ett medium  själv och tror säkert att det ska gå till så för de har hon själv sett på TV antagligen😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lindyhop]
2013-12-10 09:05
#13

Ja men hur vet DU att hon inte är ett riktigt medium ? Hur vet du att hon bara TROR att hon är ett ? Och ja, jag är intresserad annars skulle jag inte fråga! Hur vet du f.ö att dom är skådespelare?

Annons:
Jane-Lyzell
2013-12-10 09:12
#14

Suck😴

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lindyhop]
2013-12-10 09:59
#15

Du är verkligen trevlig! Trampade jag på en öm tå kanske? //

Modererat Jane

Jane-Lyzell
2013-12-10 10:21
#16

15 Jag tycker nog jag svarat flera gånger på dina frågor - och du fortsätter fråga om samma sak hela tiden- sorry men inte okay gå till personliga påhopp så jag kommer moderera bort det - ha en bra dag !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: