Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 5116 ggr
Hellas
2013-12-07 10:47

Tarot TV

Ja vad säger man, hittade ett nytt sätt att sälja tjänster.

Dessutom anser sig företaget att de arbetar utefter etiska regler.

Det här är ju extra spännande:

Oavsett om ni blir kopplade till studion eller ej debiteras ni för samtalet…..

http://www.tarottv.se/

Nej Fyyyyy säger jag :(

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Kyllan56
2013-12-07 11:06
#1

Håller med dig till hundra procent. När det gäller att hitta nya vägar för att tjäna pengar är människan kreativ. Fy farao! Säger jag!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Ians
2013-12-07 11:19
#2

Ja behövs det inte mer än så så kan nog jag också fixa det! Det gäller bara att vara smord i munlädret och få den som ringer att prata om sig själv så kan man hitta på lite vad som…..

Jane-Lyzell
2013-12-07 12:49
#3

Ä fy F- N detta borde förbjudas 😭

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-12-07 13:00
#4

Har blivit omfrågad i detta ett flertal till fällen och mitt svar blir alltid NEEEEEEJ

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-12-07 13:22
#5

Man blir ju arg - har lyssnat en stund på detta - och personen har inte ett rätt i det hon får fram - hon säger en nyss avliden mamma är vilsen  - en man som fråga om relation som inte var nöjd med svaret bröt hon och sa det bröts - den som är nu får hon inte ens fram rätt personer - fy för den lede - sådant här måste förbjudas - det är att vilse leda  och styra folk!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-12-08 13:24
#6

SKANDAL😡

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Kyllan56
2013-12-08 13:46
#7

# Verkligen skandalöst och jag är lika 😡 som du är. Det enda vi kan göra är att aldrig sluta tala om att det är FEL att göra så! Det är FEL att tjäna pengar på andras olycka! 

Dessutom vill jag ge en eloge till alla som hjälper sina medmänniskor bara för de vill hjälpa. Att få hjälpa en annan människa och få han/hon att må bättre är en belöning i sig. Till alla er! 🌺

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
2013-12-08 14:09
#8

7 Ja det sista skriver jag under på heja🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

imke
2013-12-11 11:20
#9

Jag såg det där förut. Det va otroligt pinsamt och jag blev bara så ledsen :-(


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Jane-Lyzell
2013-12-11 23:00
#10

Inte klokt!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Maria-67
2014-01-24 21:16
#11

Tarot tv tar betalt om man inte kommer fram och mobiltelefoner kommer man aldrig fram på, dom säger bara du kom inte fram den här gången. Har vänner som ringt och blivit debiterade varje gång med kontantkort och samtalet har aldrig kommit mer än till en röst som säger du kom inte fram den här gången, men pröva igen! Däremot när dom prövat vanligt abonnemang. Vissa blir lurade och får vänta i 20 min och kostar inte bara 9.90 utan 40 kr för dom dröjer ut på tiden så dom skall debitera mer från teleräkningen. När man tittar på olika tolkare så ställs dom ibland till svars varför dom svarar så olika. Det finns några jätteduktiga och sen finns dom som måste fråga en massa först innan dom siar. Dom menar på att alla siar på olika sätt. 80procent kan stämma av tolkningarna om dom är bra. Annars 50 procent. Men tarot tv drar in mycket pengar på att debitera för ingenting. Tarotguiderna verkar seriösare. Debiteras när man kommer fram först.

allhealing
2014-01-24 23:45
#12

Hoppsan,

här fick man rejält ont i magen. Känslan av investerare som vill göra ett klipp kommer upp som information. Det är ett förlegat sätt att tjäna pengar på. Det har varit ett modern sätt att se sig själv som separerad från sin omgivning och därför har det varit rätt att ge sig själv först. Detta är inte längre på modet och det kommer att bli mer och mer synligt att det fortfarande existerar mängder med människor och företag som lever efter devisen, först mig därefter minsta möjliga till övriga.

Det är stora förändringar på gång nu på hela planeten vilket innebär att det vi tidigare blundat för inte längre går att dölja i det fördolda. Sanningen ska fram på bordet och många kommer att falla som käglor när de envist håller kvar vid ett separistiskt tänkande.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

TezzD
2014-01-27 21:29
#13

Bra skrivet #12 👍

Blir så bannad och ledsen över sånt här… 

När jag var ung (och dum) Så ringde jag mkt på sånt här… 16 tror jag att jag var… och fick en räkning på 4000.. inte jag, utan min mamma… mindre kul… USCH va dum jag känt mig för detta, Sånt här borde vara FÖRBJUDET!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jane-Lyzell
2014-01-28 00:46
#14

Ja ett förbud borde införas håller med :(

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Andjay
2015-06-08 18:05
#15

inlägg redigerat // Jane moderator

Jane-Lyzell
2015-06-08 22:12
#16

15 Tyvärr värre en dem ni inte gillar så borttagna länkar // Jane moderator

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: