Annons:
Etikettmedialitet
Läst 789 ggr
äventyr
2013-11-24 18:50

Ritar teckningar om framtiden,vad kallas det?

jag undrar om det finns något särskilt namn för vad det är man gör när man får svar på frågor och kan teckna bilder om vad som kommer hända i framtiden?

Jag älskar att måla och teckna och har då och då ritat bilder med händelser om vad som senare kommer att ske.

Jag kan även rita en likadan bild som någon annan ritar som befinner sig på en annan plats.

Men jag vet inte riktigt vad det är som händer/vad det kallas och hur man kan lära sig mer om det och vidareutveckla det.

jag hade jättegärna uppskattat mer information och vägledning i detta ämne. Någon som vet vad det här kallas? så jag kan läsa någon bok eller lära mig mer om ämnet.

Annons:
Jane-Lyzell
2013-11-24 18:53
#1

Psychic art - andlig konst - inspirerad skrift - inspirerad konst -

ja troligen en combenation och siande!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

äventyr
2013-11-24 19:02
#2

tack så mycket :D

äventyr
2013-11-24 19:03
#3

kan du tipsa om någon bra hemsida eller liknande om ämnet?

äventyr
2013-11-24 19:13
#4

hittade en sida om psychic art nu och det verkar ju som att dom oftast målar porträtt av folk som gått bort. det vet jag inte om jag gjort någon gång. har i allfall vad jag vet inga erfarenheter av möten med folk som gått bort. blir förvirrad :P

Jane-Lyzell
2013-11-24 19:36
#5

4 tror inte du finner någon hemsida - har inte hört någon som gör samma som du :-) - alla mediala som siar kan rita det i bland eller måla det med - det är en medial siarförmåga att förutse framtiden🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

äventyr
2013-11-24 21:01
#6

jasså, okej spännande :) Varje gång jag får sådanna budskap brukar jag försätta mig i ett speciellt tillstånd, svårt att beskriva känns som att jag bara "är" att jag och allt omkring mig är samma energi och sitter ihop.

Annons:
Upp till toppen
Annons: