Annons:
Etikettmedialitet
Läst 895 ggr
daisy55
11/10/13, 8:41 AM

Se sina anhöriga på andra sidan

Min älskade älskade man gick bort för en tid sedan. Vi har nu en väldigt fin kontakt och jag känner hans närvaro väldigt ofta och vi pratar med varann. Jag ser och hör honom liksom inom mig. Jag gick i tusen bitar när han gick bort och jag är naturligtvis tacksam att jag har denna förmåga men jag skulle vilja se honom med min yttre syn eller hur jag ska förklara. Kan jag träna upp mej på något vis? Ibland är det flera stycken här, skulle vilja se dem också. Finns det någon som vet hur man kan träna upp sig? Spydigheter och dumma kommentarer undanbedes, jag är seriös och har alltid varit inkännande eller medial eller kalla det vad ni vill. När jag var liten såg jag "med ögonen" människor som kom och satt sej runt ett bord, stolarna var utdragna. När min mamma kom och sköt in stolarna (hon såg ju inget) blev jag skit-arg för då försvann de. Jag vet att det är min älskade man som är hör hos mig, jag har fått massor av bevis och känner hans närvaro väldigt starkt. Vi stod varandra mycket mycket nära och har ett starkt band men jag vill ju kunna se honom "med ögonen" om det går. Detta att vi har så fin kontakt är min räddning, jag tänkte ta livet av mig när han dog men nu hänger jag väl med ett tag till. Tacksam för svar.

Annons:
Jane-Lyzell
11/10/13, 12:28 PM
#1

Beklagar din mans övergång - men så fint du känner honom hos dig!

Det här med att se utanförsig själv (klart seende eller clairvoyant) är välldigt ovanligt och få som har den förmågon.

Du säger du ser inom dig - försök håla bilden kvar så länge du kan och hålla den där även om du öppnar ögonen sakta (tänk på att vara tålmodig , det tar tid)

Du säger du såg som barn - då har du seendet där - men ringrostigt - du behöver träna upp det igen(följ min övning)

Be din man hjälpa dig att kunna se han med- stort lycka till!

Pst och vad bra du beslöt stanna kvar på denna sidan livet 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
11/11/13, 9:08 AM
#2

Lycka till daisy55! Och som Jane, säger: Ge inte upp. Du har ju haft förmågan så det går säkerligen att öva upp. 🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: