Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1660 ggr
Tiamara
11/3/13, 5:08 PM

Paranormala drömmar?

Jag har ett litet problem angående "paranormala drömmar". Jag drömmer om paranormala händelser som sker, oftast väldigt skrämmande och det sker inte ofta (men när det gör det är det så intensivt). Jag vet inte hur öppen jag är för andlighet men jag skulle vilja kunna kommunicera med andar. Jag har även upplevt vissa paranormala saker, men inte så stora. Exempelvis att jag har sett siluetter av personer, hört ljud och saker som flyttar sig.

När jag drömmer dessa Drömmar är det svårt att vakna upp från dem och när jag väl vaknar går jag med en känsla av nedstämdhet resten av dagen.

Är det någon som skulle kunna förklara vad detta kan betyda?

Jag har en stor drömfångare på väggen, men jag vet inte riktigt huruvida den hjälper om jag har hemska Drömmar.

Jag har även nyligen varit på en mässa som handlade om andlighet och så vidare, jag köpte några stenar och kristaller, skulle det kunna vara en bidragande orsak till dessa Drömmar? (Dock drömde jag på samma sätt innan jag var på mässan.)

Skulle uppskatta om någon kunde förklara vad detta betyder och hur man skulle kunna "undvika" att ha nätter som dessa.

Annons:
Jane-Lyzell
11/3/13, 8:28 PM
#1

Drömmar är oftast asspekter av dig själv - läs i tråden om Drömmar :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
11/3/13, 8:29 PM
Tiamara
11/3/13, 10:13 PM
#3

Tack! =)

Upp till toppen
Annons: