Annons:
Etikettandlighet
Läst 1485 ggr
TezzD
2013-10-28 22:17

Nytt för mig

Hela kvällen ända sedan klockan slog 18, så har det kliat i min hand så jag nästan rivit sönder den… ordagrant. Men jag har inga eksem eller utslag av något slag.

Har ni varit med om att andra sidan, änglar, eller liknande försökt få kontakt genom kli på kroppen?
Nu har det börjat att sprida sig till flera ställen och nyss såg jag en liten ljusglimt av en orb. (Väldigt ljusblå)

Eller har jag bara fått skabb eller nåt? 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jane-Lyzell
2013-10-28 23:03
#1

Märkligt - låter som du cirkularations problem - det brukar klia i huden då - om det nu inte är en liten skabb då 🤢

Lever problem kan ge klåda med - forsätter det - gå till läkaren😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2013-10-28 23:08
#2

Minst sagt konstigt, trodde jag höll på att bli knäpp ett tag--  får bli läkarn om jag inte själv kan ta reda på vad det är 😉 Vi får se om det är kvar imorgon. 😴

Godnatt 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Kyllan56
2013-10-29 00:17
#3

Jag hoppas klådan går över, så du slipper gå till doktorn. Sov gott! 😴

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
2013-10-29 02:38
#4

Nässelutslag brukar klia som attans med - du kanske har ätit något du inte tål !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

desti
2013-10-29 06:36
#5

Jag har haft klåda i kroppen till och från i många år samt endast efter att vi kommit hem från vår sommarställe. Nu så var det flera som påpekade att det är så jag blir påmind att använda mer av min mediala i livet att ändra spår osv. Det blev bekräftad av två kvinnor som gjorde bra jobb och hjälpte mig med väggledning. Jag som hade använt alla världens salvor och tabletter för att bli av med klådan har det lugnt nu. Vi får se om det blir bättre nästa gång jag kommit från sommarsemester. Det kanske är någon där som behöver min hjälp eller liknande och vill ha minnuppmärksamhet? Uh jobbigt med klåda. Rosalee

Jane-Lyzell
2013-10-29 14:46
#6

5 blir lite bestört när man ska ge paranormalaförklaringar till fysiska symtomer- i ditt fall troligen någon allergi i från landet - gräspollen eller likande- kan vara vattnet med finns massor med normala förklaringar utan att dt har med andar att göra!

Verkligen inte seriöst av de 2 kvinnorna😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
TezzD
2013-10-29 15:42
#7

Det försvann igår 😉 eller rättare sagt, när jag la mig. 😎

Men visst pirrar det i huvudet titt som tätt, men det vet jag att det är änglar som påminner mig om saker 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
2013-10-29 16:14
#8

7 Änglar ?- troligen din andliga ledare😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2013-10-29 16:15
#9

Dom är ju mina änglar 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
2013-10-29 16:47
#10

aha 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2013-10-29 17:05
#11

😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

desti
2013-10-29 17:16
#12

Vet ej vad det är men man hoppas någon hittar en anledning och jag har kört med allt i mer än 10 år sola icke sola äta alla hälsoprodukter dricka teer,undvika det ena och det andra, homeopater, akupunktur, bioresonans, healing, tens, cortison, aloe vera , nässlor, antihistaminer. Massor med läkare som tittat på mig osv. Ingen hade nåt vettig svar alla prover var okej. Nä jag vet inte vad jag skall tro men vågar knappt se vad som händer nästa gång jag har rest. Har testat med allt så kanske är det borta nu;) de två kvinnor ville kanske bra trösta mig:/ Nä lite OT hoppas att det är okej Rosalee;) Tur att klåda försvann!

Jane-Lyzell
2013-10-29 17:17
#13

12 Jag skulle kolla ditt vatten :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Sameli
2013-10-31 14:18
#14

Det brukar klia i handen på mig som ett tecken på att jag snart kommer att få/hitta/tjäna extra oväntade pengar 😎 Sant faktiskt

"Man måste ge lite mer än man tar"

TezzD
2013-10-31 20:20
#15

Det kliade i handen på min gammelmormor när hon fick oväntat besök 🤪

Hon hade många "speciella" sådana saker för sig, men rätt varje gång.

Hon bodde i Göteborg och vi kunde aaaldrig överraska henne 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
2013-10-31 20:40
#16

14-15 Det är en helt annan sak 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2013-10-31 21:06
#17

Japp. 😃Så jag går inte in mer på det 😎

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: