Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1294 ggr
ljusmor
2013-10-05 22:05

En fråga om mailseans

Kan något medium eller någon annan förklara hur ni kan se min aura vid en mailseans? Om jag bara mailat ett par frågor och mitt namn men i gen bild av mig; är jag inte ganska anonym då? Behövs ingen bild för att läsa av mig? Jag frågar för att jag är så jäkla dum och anlitade ett medium ang en mailseans trots att jag är ganska öppen själv men inte har någon tillit till mej själv. Hon sa saker bl.a om auran. 550 kronor åt helsike och ångest på köpet- kan man se auran? Tacksam om någon vill svara.

Annons:
Timmorn
2013-10-05 22:14
#1

Många säger sig kunna se auran och att man kan lära sig se auran. Jag kan säga om jag tycker en person är blå eller grön osv. Jag vet helt ärligt inte hur jag vet det, bara ren intuition.  Men jag vet inte hur jag ibland kan tala med spöken eller känna hur många andar det är i rummet heller. Jag bara öppnar mig och svarar det jag "hör" i huvudet. Antar att det är min inre röst eller guide som pratar. 

Jag har gjort en mailseans utan bild. Hon sa nog ingenting om auran då men jag frågade inte. Men jag bedömde att den var helt ok sanningshalt på, kändes äkta så att säga. Hon svarade på alla mina frågor.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Jane-Lyzell
2013-10-05 23:52
#2

Oj då det var mycket pengar per distans - Har du frågat den du anlitade om detta - det brukar vara det bästa! du har kanske missuppfattat något?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ljusmor
2013-10-06 05:09
#3

Nej hon skrev att min aura var hel och stark hur kan det missuppfattas? Men det kan inte stämma för jag är inne i en djup depression och är dessutom fysiskt sjuk! Fy vad jag ångrar mig att jag kastade pengar på detta, hädanefter följer jag mitt eget hjärta! Men är man förtvivlad och desperat så gör man dumma saker; iallafall jag…

Jane-Lyzell
2013-10-06 09:22
#4

3 Ja tyvärr är inte alla seriösa - om du känner dig lurad så upplys det till den du gick till och begär pengarna tillbaks - funkar inte det gör en anmälan.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-10-06 09:53
#5

Men kan man få rätt om ett medium säger fel?

– Ja, enligt konsumenttjänstlagen kan man reklamera en tjänst som inte håller vad den utlovar, säger Mattias Grundström, jurist på Advokatfirman för marknadsrätt och tidigare på Konsumentverket.

Hur långt efter kan man reklamera när det handlar om spådomar, de ligger ju liksom längre fram i tiden än själva spådomen?

– Generellt upp till tre år. Men om det handlar om tro och heder så kan reklamationstiden utvidgas till tio år.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12033768.ab

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

spirit33
2013-10-06 12:32
#6

#5

Hur vet man om mediet säger fel, som i detta fallet? Det går att säga vad som helst som inte går att verifiera, som att du har en hel och fin aura…

Vad betyder en hel aura och hur vet man hur personen är om den har en hel aura? Betyder en hel aura att man är frisk och kry?… Och i så fall hur vet man det?

Som du förstår så är det näst intill omöjligt att reklamera saker som ändå inte går att verifiera.

Annons:
ljusmor
2013-10-06 12:56
#7

Jag har mailat henne 3 ggr och sagt att jag vill ha pengarna tillbaka! Hon svarar inte. Jag gick på en riktig blåsning. Hädanefter ska jag lita på vad jag känner själv och lyssna till svaren inom mig och följa mitt hjärta! Men är man olycklig och förtvivlad så tror jag man blockeras iallafall funkar jag så. Fy vad besviken jag är och arg på mig själv.

ljusmor
2013-10-06 12:58
#8

PS hon skrev alltså att min aura var hel och stark och att jag är frisk och stark vilket inte stämmer alls.

Timmorn
2013-10-06 14:09
#9

#2 Lite nyfiken hur mycket tycker du att det ska kosta för en seans på distans? 
De allra flesta är ju billigare på distans i person och säger att det ska vara precis lika bra.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Jane-Lyzell
2013-10-06 18:59
#10

http://www.expressen.se/nyheter/spakvinnan-far-fangelse/

Ja risken bli lurad där ute är stor i dag - tyvärr - du är inte ensam känna som du gör ljusmor - men det är defenetivt inte ditt fel❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ljusmor
2013-10-06 19:14
#11

Tack…man känner sig så dum. Kram.

TezzD
2013-10-07 20:58
#12

❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Kyllan56
2013-10-07 22:08
#13

Du är inte dum ljusmor även om det känns så. Den som är dum är hon som tagit dina pengar och inte svarar på ditt mail om att få dina pengar tillbaka. Bara att hon inte svarar säger allt om hennes seriositet. 

Personligen blir jag heligt förbannad på alla lurendrejare, som kallar sig medium och lurar människor som är i sårbara och är i förtvivlade situationer i livet. Fy, vad jag ogillar det!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Upp till toppen
Annons: