Annons:
Etikettspiritualism
Läst 902 ggr
Paattiiee
2013-10-01 00:16

Mediala gåvor?

Hej, nu är det så att när jag var liten, så såg jag t.ex min avlidna farfar på kvällen och pratade med honom (inget jag kommer ihåg, men mina föräldrar berättat), och jag kommer ihåg att jag redan då kände en sorts närvaro, att någon annan var där även om det inte var någon annan än mig i rummet. 

Och desto äldre jag blivit har jag känt starkare och starkare att det finns fler vid mig,känner en viss närvaro. Och kan känna mig övervakad även om jag vet att ingen är där förutom jag, se skuggor i ögonvrån. Har även väldigt ofta sanndrömmar. Och kan bli väldigt ledsen, arg, orolig utan anledning. 

Och någon gång är det som någon vill få kontakt med mig, och får bara mer och mer information om denna person,. Men efter ett tag känner jag ett visst obehag, och känner lixom ''stop, nej jag vill inte mer'' och då brukar det försvinna. Känslan att någon är där.

Det har flera gånger hänt att saker har trillat ner, saker som man skulle vara tvungen att dra ut för att dem skulle trilla. 

Jag känner ibland mig lite rädd, för detta är på ett sätt okänt för mig för jag känner och ser mer saker. 

Så jag undrar skulle jag möjligtvist kunna ha mediala gåvor? Och isåfall, hur kan ja få mer reda på detta och lära mig mer, för jag känner att det finns något mer i mig, och jag känner att det finns något mer. Och vill veta mer och lära mig mer, och känna mig mer säker. :)

Annons:
desti
2013-10-01 06:46
#1

Hej. Var i samma sits länge. Men känner nu att tiden är kommen och det finns liksom ingen räddsla. Bara välbehag och lugn. Man skall inte hoppa på och skynda på saker och ting. Man måste mogna till i sin egen takt. Sen finns ju här så många mer erfarma som kan ge dig råd, hjälpa så lycka till. Det är något underbart och inge skrämmande som vi delar här. Kramar i massor

TezzD
2013-10-01 10:15
#2

Jag tycker att du fick ett klokt svar från #1 

Det är viktigt att inte skynda på. (det vet jag själv) 
I början är man ivrig att få reda på saker och man tänker inte efter speciellt noga, med andra ord, man kan lära sig fel.

Bara låt allt hända av sig självt, du lär dig så småningom. Försök att bli av med din rädsla. Allt nytt kan vara lite skrämmande.

Om du vill utvecklas på bästa sätt och rätt sätt så rekommenderar jag dig att gå en kurs i andlig utveckling… och efter det en kurs i medial utveckling.

För det är viktigt att först komma i kontakt med sig själv ordentligt innan man ger sig på allt det andra.

Lycka till 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Paattiiee
2013-10-08 16:46
#3

Tack för svaren, tror nog ja ska som du sa #2 och gå i en kurs i andlig utveckling :)

Jane-Lyzell
2013-10-09 01:00
#4

http://spiritualism.ifokus.se/discussions/4f131b6fd3b4fd064f000bf3-spiritualistiska-foreningar-i-sverige?discussions-1

 I länken finns spiritualistiska föreningar - de kan säkert hjälpa dig vidare - lycka till🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: