Annons:
Etikettvägledning
Läst 916 ggr
Saqu
9/30/13, 10:12 PM

Behöver vägledning

Just nu befinner jag mig vid ett av livets vägskäl och jag har ingen aning om vilket håll jag ska gå. Att lyssna på mitt inre som alla råder mig till leder ingen vart då jag vill åt båda hållen samtidigt. Saken är dock den att det handlar om två andra människor som jag måste välja mellan. 

Finns det något sätt jag kan få kontakt med mina vägledare (om jag har några förstås) och få råd eller kanske till och med få veta vad som är rätt och inte? Jag skulle verkligen behöva det just nu. Men jag vet bara inte hur jag ska göra. 

Om jag med hjälp av era kommande råd lyckas få kontakt, hur vet jag då att det är äkta och inte min egen inbillning?

Annons:
TezzD
9/30/13, 10:27 PM
#1

Oftast är de svar som vi tänker till på en extra gång och tvekar över/måste fundera över, de sanna svaret…

Se min signatur 

Lycka till 

en av dom är din stora kärlek helt klart 😉🌺

Du behöver innerst inne inte välja, för du vet redan, men litar inte på din egen intuition. 
Kram

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
9/30/13, 11:20 PM
#2

Vi är satta här på jorden att klara av våra egna beslut - om vårt dagliga liv - det är det som är utveckling och fria viljan!

Våra guider önskar inte att styra vår vardag - då tar de ifrån oss den fria viljan!

Kän in själv i ditt hjärta - du kan inte gå fel allt är endast lärdommar - även det som kan tyckas fela - det val du gör är rätt- lycka till😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: