Annons:
Etikettmedialitet
Läst 784 ggr
TezzD
9/29/13, 11:38 PM

Vad var det för flash?

Nu vet jag inte riktigt om jag kan få hjälp här, men jag testar.

Jag fick en "uppenbarelse" igår, eller vad man ska kalla det. Jag såg som en "flash" När jag skulle lägga mig för att somna…

En öppen bok… kommer snabbt som blixten rakt emot mig och jag rycker till, rädd för att få den i huvudet. 

Det är mest bokens högra sida (för mig blir det vänster) Som kommer mot mig. Riktigt fort gick det med.

Jag hann att se lite text och ett årtal.. antingen 1887 eller 1987… men jag tror mest på det första alternativet för det såg ut som gammal skrift… med lite rödmarkerat här och där….

Jag minns inte så mkt mer, för jag hade precis lagt mig för att sova.
Hade jag varit beredd på det så hade jag kanske kommit ihåg lite mer.

Någon som har någon tanke? För jag har då ingen Galen

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jane-Lyzell
9/30/13, 4:13 AM
#1

Troligen blev du medveten i det ögonblick du var på väg somna in - då kan man se bilder på det sättet du beskriver - är det något viktigt så kommer det tillbaks - du såg för din inre blick så att säga :-)

Är det endast skräp bilder som rensas ur hjärnan så betyder det inget - du får vänta och se😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
9/30/13, 8:47 AM
#2

Tack Jane! 
Jag har ju varit med om detta miljoner ggr, men denna gången kändes det faktiskt som att det var meningen att jag skulle förstå något… 😎

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
9/30/13, 12:33 PM
#3

2 Okay - lita på din känsla🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
9/30/13, 12:50 PM
#4

Ska göra det 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Choklad
9/30/13, 1:07 PM
#5

Kanske du känner att du är som en öppen bok just nu? Att du tar in kunskap från något?

Och att du har styrka att klara av det som förväntas av dig.

Synd att du inte hann uppfatta det som var rödmarkerat.

Jag tror att allt händer i en väldig fart just nu för dig och att du behöver vara stabil och trygg i dig själv.

Kanske det du ska lära dig?

🤔

U R us

TezzD
9/30/13, 1:21 PM
#6

Jag tror absolut att det du säger med att jag tar in kunskap nu är en av förklaringarna!

Det är svårt för mig också att sätta mig för att försöka meditera fram ett svar, för jag har barnen hemma idag. Men jag ska ge mig på ett försök ikväll tänkte jag. Det var som rödmarkerat under texten, precis som att jag skulle tänka på det…🤔

Tack 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jane-Lyzell
9/30/13, 4:24 PM
#7

& är informatione viktig kommer det tillbaks till dig  eller du får en förklaring - du behöver inte göra så mycket - det kommer per aoutomatik om det är något du behöver förstå!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
9/30/13, 7:20 PM
#8

Tack! Jag tänkte jag skulle meditera lite ikväll, försöka få  mig själv i djupmeditation (har aldrig lyckats förut) Förutom en gång men då var jag inte så långt borta egentligen, för jag trodde inte att det funkade, men ack det gjorde det minsann… Ska berätta om det vid ett senare tillfälle, då det inte ingår i denna diskussion. 😎

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: