Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 2800 ggr
lizaohman
9/24/13, 7:17 PM

Överskuggning

Jag har lärt mig att ett medium i trance kan bli överskuggad, dvs se lite annorlunda ut. En gång såg jag Jane (hon var en ny bekanstskap för mig då) i trans och utan att direkt förändras så blev hon annorlunda. Skuggorna föll liksom annorlunda. Just då så sa hon ingenting och snart såg hon ut som sig själv igen. Efter seansen så gick jag in i en av de stora salarna på Ramsbergsgården och såg en byst uppe på ett skåp. Det såg ut som Jane på pricken men med konstig frisyr. När jag mötte Jane så skulle jag just fråga om bysten när jag såg att hon ju inte alls var lik bysten egentligen, utan att det var det ansikte som hon hade under en kortare tid under seansen. Bysten föreställde en kvinna, Cecilia, som brukar dyka upp under trans men aldrig säga något. Fascinerande, tyckte jag.

En kväll när Per och jag satt och cirklade oss och JAG var medium så såg jag Pers ansikte bli äldre, förlora skägget och bli fyrkantigare och ögonen tyngre och håret tunnas ut. Det var också dimmigt i rummet.

Var det överskuggning eller vad var det fråga om?

Annons:
Jane-Lyzell
9/25/13, 1:01 AM
#1

bysten var Agnes :-)

När ni sitter själva är det troligen att ni ser medialt hos varandra - ni ser andens karaktär /överskuggning.

Om fler skulle se samma sak så är det en transfiguration :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
9/25/13, 9:18 AM
#2

AGNES var det ja, tack för det hehe.

Om vi hade varit fler i rummet så skulle nog fler ha sett det. Dimman såg Per också. Ska slå upp transfiguration. Tack för svaret!  🎈

Jane-Lyzell
9/25/13, 10:45 PM
#3

Lycka till 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
9/25/13, 11:06 PM
#4

Spännande! 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

imke
9/26/13, 8:44 AM
#5

Wow sånt här är så häftigt :-) Är transmediumskap något alla kan uveckla eller är det något man bara har med sig från början? Låter avancerat… Hur går det till? är det djup meditation?


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Jane-Lyzell
9/26/13, 7:16 PM
#6

Transmediumskap är defenetivt inte för alla - det är det svåraste mediumskapet att utveckla. då du som medium måste sätta din nyfikenhet åt sidan(vi är av naturen nyfikna)- och låta en extern ande komunisera igenom vårt eget medvetande.

Vilket också betyder du måste vara väldigt star psykiskt!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Elpida
9/29/13, 8:40 AM
#7

Visst är det fascinerande med överskuggning!

Jag har ju oxå haft äran att se Jane utföra transmedimskap och det är en fantastisk upplevelse!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
9/30/13, 4:25 AM
#8

7🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: