Annons:
Etikettlänkgalleri
Läst 1582 ggr
Jane-Lyzell
2013-09-15 13:14

Ny dommedags profetsia - tja vad säger man !?

http://newsvoice.se/2013/09/12/mega-tsunami-i-atlanden-kommer-enligt-sanndrommaren-jucelino-luz-och-forskare/

Enligt forskare så kommer vulkanen Cumbre Vieja på Kanarieön La Palma att få ett utbrott som gör att stora landmassor (500 kubikkilometer) faller ner i havet och skapar en megatsunami som kommer att vara upp till 1000 meter hög.

Text: Anna Hägg Drougge

Tsunamin kommer bl.a. att träffa Karibien, USA:s östkust, Brasilien, England, Italien, Frankrike, Portugal, Spanien, Kanada, Afrika samt Skandinavien.

Forskare säger att det kommer att ske, men de vet inte när, men det finns en person som heter Jucelino Luz som drömmer sanndrömmar. Han har tidigare förutspått och varnat regeringar och länder för följande händelser:

  • 11:e september 2001
  • tsunamin i Thailand den 26:e dec 2004
  • Michael Jacksons död
  • attackerna i Madrid den 11:e mars 2004
  • 2 flygplanskrascher i Brasilien
  • jordbävningen i Tohoku, Japan den 11:e mars 2001
  • och han förutsåg även tillfångatagandet av Saddam Hussein.

Hans varningar är dokumenterade innan de har skett och en journalist i Norge har granskat en del av de 90,000 dokument som Jucelino har skrivit genom åren.

**Läs mer i länken;
**

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Elpida
2013-09-15 15:41
#1

Hmm, det verkar vara väldigt svårt att få fram information om den här  mannen. Hans hemsida är ju ingen dröm heller precis…

Nä, kräver nog lite mer djupdykning på nätet för att kolla upp honom. Skriver böcker gör han iaf..

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

spirit33
2013-09-15 16:52
#2

Ha ha, tusen meter hög tsunami… Vilket skämt.🤦‍♂️

Forskare!?

[Bettanbop]
2013-09-15 22:19
#3

Jaa……. vad ska man säga

TezzD
2013-09-15 22:29
#4

Får jag lov att dela på Fb Jane?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
2013-09-15 23:12
#5

Dela på du - 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2013-09-15 23:33
#6

Redan gjort 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Kyllan56
2013-09-16 17:35
#7

Santorini utbrottet på bronsåldern var den största vulkaniska katastrofen genom historien, som tog död på det minoiska riket på Kreta var inte ens i tillstymmelse närheten av 1000 m höga vågor. Den var som högst 26 m när den slog in över Kreta. För att få en proportion till 1000 m. Det låter inte sannolikt i mina öron. 

Jag hoppas han har fel!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Kadoor
2013-09-19 22:18
#8

Alltså jag är riktigt fundersam jag… Har aldrig trott på det där med jordens undergång och allt det där.. Förstår inte ens varför alla ska hålla på med det där. Hur många ggr har inte folk förutspått undergången utan resultat? Haha, nä.. Vet inte vad jag ska tycka jag.. Men tar det som det kommer, jorden har ju gått under säkert ett tiotal gånger, kanske mer eller mindre vad jag vet. Och vi har överlevt, otroligt. 😉 Nej, skämt åsido. Jag tror ju på att man kan se saker som ska hända, men är lite skeptisk till just undergången.

Och vad tjänar man på att försöka förutspå jordens undergång? De blir ju inte direkt kända om det händer.. 😃 Menar ingenting illa så, men tycker att det är rätt dumt, men vi får väl se vad som händer. ;)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Kyllan56
2013-09-22 22:54
#9

Någon gång när jag var liten hade en domedagsgrupp i Köpenhamn förutspått att jorden skulle gå under. De hade byggt ett skyddsrum som de flyttade in i. Det hade jag snappat upp och var fullkomligt skräckslagen, så därför ogillar jag att skrämma upp folk i onödan. Ska jorden gå under kommer vi alla ändå dö. Varför då basunera ut det för omvärlden?

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Upp till toppen
Annons: