Annons:
Etikettvägledning
Läst 963 ggr
Fonrims
2013-09-08 04:29

Hjälp?

Vet inte var jag ska lägga detta, men flytta det om det inte passar…

Jag har tidigare skrivit om min "själsfrände/tvillingsjäl" eller vad han är.. Vet inte själv så det är svårt att sätta något namn på honom. När jag "bryter" med honom kommer han alltid tillbaka… nu senast ikväll, så skrev han till mig efter en tids tystnad.

Men fler och fler saker kommer till ytan. Inte bara om honom utan andra saker som jag inte förstår… jag behöver träffa någon som kan se både dåtid och framtid, för jag vill förstå varför saker händer.

Jag känner i min själ var jag hör hemma, men jag vill få det bekräftat. Vem kan hjälpa mig med sådant?

Annons:
lizaohman
2013-09-08 08:40
#1

Mitt bästa råd är att söka samtalshjälp angående ditt förhållande med denne person. Varför brytning? Vad är det som kommer upp till ytan? Sådana frågor behöver du kanske hjälp med och få klart för dig vad dina känslor egentligen består av. Jag ser det inte det mediala som en väg att gå, utefter vad du beskriver. Framtiden kan ingen ande se, enligt Colin Fry, den består av dina och andras val. En ande kan berätta att du får ett brev, eftersom den sett brevet läggas på lådan. Och tänk vad trist det skulle vara om vi visste exakt vad som komma skall i livet, vad hade det varit för vits med att leva? Men visst finns det byst med spåkärringar, det är bara att slå upp första bästa tidning och läsa annonserna.

En del är duktiga på medial rådgivning, där de vidarebefordrar tankar och råd från dina vänner på andra sidan, jag hoppas du hittar rätt i djungeln!

❤️

[saradomin]
2013-09-13 14:38
#2

Jag kan hjälpa dig, men bara med dåtiden, framtiden vill jag inte, inte ens med min egen framtid.

Elpida
2013-09-13 18:40
#3

Det ligger mycket i det som lizaohman skriver - och framför allt det du skriver själv: "Jag vet var min själ hör hemma". Vet du det-verkligen? För om du landar i dig själv, din ande och själ, så behöver du inte den sortens rådgivning. Om jag var du skulle jag börja läsa böcker om hur man lär känna sig själv, att landa i sig själv, eller gå på samtal. Samtalsterapi är en väldigt bra form att hitta rätt i tankar och funderingar. Att få bolla med någon annan. Under meditation kan man hitta många svar dessutom. Ev. skulle jag rekommendera Resanterapin.

Jag hoppas verkligen att du hittar, läker och reder ut det som hela tiden kommer tillbaka - ouppklarat. Massor av kramar!❤️

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: