Annons:
Etikettmedialitet
Läst 963 ggr
sagamar
8/12/13, 3:35 PM

Höja energier

Har ni exemplar på saker/symboler vilka höjer energinivån hemma till mer andliga?

Annons:
Jane-Lyzell
8/12/13, 4:48 PM
#1

Oj - det finns nog massor - budda . jesus, änglar,stenar, rökelser - new age musik , klasiskt musik……hjärtan och ljus - ja det finns massor att välja och vraka av !

Gå till en butik som säljer dessa varor - så är det bara välja vad som passar dig - lycka till!😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
8/12/13, 7:06 PM
#2

Tror att den sista meningen i Janes råd är den viktigaste….Det som passar dig!

Personligen har jag enbart känt mig störd av mycket som andra ser som energihöjande! Så don efter person!

TezzD
8/13/13, 8:36 AM
#3

Ja du har fått de bästa svaren.
De symboler, prydnadssaker och andra ting som får dig att må bra är ju också energihöjande :) Så enklast är att gå efter det som faller i din smak helt enkelt 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Agnostiker
8/14/13, 12:49 AM
#4

Hej en annan sak som höjer energi är glädje och skratt så det som gör dig glad skall du omge dig med :)

energiii
8/14/13, 12:53 PM
#5

Det som jag gillar mest är vackra ljus och dofter! T.ex rökelse eller det jag gillar mest, aromlampa o eteriska oljor!

Hellas
8/14/13, 6:43 PM
#6

Det Du känner glädje och tillfredsställelse av höjer just dina energier.
Lyssna på din egna intuition för där har du svaret vad du för tillfället har behov av.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Choklad
8/16/13, 1:35 PM
#7

Jag tycker att musik är energihöjande, och min katt och då mina barnbarn kommer på besök 😃och ett eller flera leenden.

Och choklad. (med viss försiktighet) 😉

Men rent andligt, är ju kristaller bra. Ametist är en bra andlig sten, och med en bergkristall förstärks dess kraft. Lila är en bra andlig färg. Man kan inreda sitt rum med lila och rosa och vitt.

Vatten i en skål och några ljus.

Gröna växter och löv är lugnande och energihöjande.

(T ex)

U R us

Upp till toppen
Annons: