Medialitet

Höja energier

2013-08-12 15:35 #0 av: sagamar

Har ni exemplar på saker/symboler vilka höjer energinivån hemma till mer andliga?

Anmäl
2013-08-12 16:48 #1 av: Jane-Lyzell

Oj - det finns nog massor - budda . jesus, änglar,stenar, rökelser - new age musik , klasiskt musik......hjärtan och ljus - ja det finns massor att välja och vraka av !

Gå till en butik som säljer dessa varor - så är det bara välja vad som passar dig - lycka till!Skämtar

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2013-08-12 19:06 #2 av: Ians

Tror att den sista meningen i Janes råd är den viktigaste....Det som passar dig!

Personligen har jag enbart känt mig störd av mycket som andra ser som energihöjande! Så don efter person!

Anmäl
2013-08-13 08:36 #3 av: TezzD

Ja du har fått de bästa svaren.
De symboler, prydnadssaker och andra ting som får dig att må bra är ju också energihöjande :) Så enklast är att gå efter det som faller i din smak helt enkelt Skämtar

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-08-14 00:49 #4 av: Agnostiker

Hej en annan sak som höjer energi är glädje och skratt så det som gör dig glad skall du omge dig med :)

Anmäl
2013-08-14 12:53 #5 av: energiii

Det som jag gillar mest är vackra ljus och dofter! T.ex rökelse eller det jag gillar mest, aromlampa o eteriska oljor!

Anmäl
2013-08-14 18:43 #6 av: Hellas

Det Du känner glädje och tillfredsställelse av höjer just dina energier.
Lyssna på din egna intuition för där har du svaret vad du för tillfället har behov av.

//Hellas Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.