Annons:
Etikettvägledning
Läst 3360 ggr
[Ambrosia]
2013-07-17 17:23

Vad ska man säga till andarna?

Hej

Nu har det gått en tid sen jag skrev något här. Jag har haft mer besök på nätterna. Jag har varit rädd. Men jag har börjat bli mindre rädd nu och börjar acceptera dem som kommer mycket mer. Känner nu att det är en mening med att andarna kommer och besöker mig. Har pratat med några och de var jätte snälla. Jag har frågat två andar om de behövde hjälp med något. Men de behövde de inte.

Jag undrar nu lite om vad man ska säga till andarna som kommer? De verkar bli glada att man ser och kan prata med dem :)

Jag har snart läst ut boken Budskap från Silver Birch nu. Den svenska upplagan, som Jane sa i ett annat inlägg att den var lite väl kristen vinklad. Men den är väldigt bra och intressant och ger mig massa ny kunskap. Men jag funderar även på att köpa fortsättningen i den engelska upplagan.

Jag undrar också mer om i vilken bok man kan lära sig mer om Lagarna?

Tack så jätte mycket för all hjälp och stöttning.

Med Vänlig Hälsning från Ambrosia

Annons:
Ians
2013-07-17 21:24
#1

Låter Jane svara på denna fråga 😉 kram

Jane-Lyzell
2013-07-18 01:07
#2

Ambrosia om andarna kommer på nätterna så säger du - stop!- butiken är stängd(de vill säga du, som behöver sova) be dem komma tillbaks t ex måndagar mellan 19.00 o 20.00 - är det något viktigt så kommer dom  då!😉

Det är nog silver Birch som har bra om de universiella lagarna (de engelsk textade) vi här på gården har det med i vår undervisning. - vet inte om jag skrivit om det här inne - ska se om jag hittar någon länk !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-07-18 01:09
#3

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-07-18 01:11
#4

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Ambrosia]
2013-07-18 01:43
#5

Jane: Tack så jätte mycket för ditt svar 🙂Får bestämma en tid andarna kan komma. Men det får nog bli sent ändå. För jag ser mest andarna på kvällarna och nätterna. Tack för länkarna, ska läsa igenom dem igen.

Ska se om jag hittar Silver Birch engelska böcker på Adlibris. Vad bra att lagarna står i dem.

Tack igen för ditt svar.

Med Vänlig Hälsning från Lisa (Ambrosia)

Jane-Lyzell
2013-07-18 14:16
#6

5. Om du inte finner dem där kan du försöka med "Psychic News"

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Ambrosia]
2013-07-18 17:24
#7

Jane: Tack, ska leta där. 🙂

Med vänlig Hälsning från Lisa (Ambrosia)

[Ambrosia]
2013-07-23 23:52
#8

Här hitta jag information om Silver Birch böcker på engelska. Och hitta dem på Adlibris, men de står att de är tillfälligt slut. Men jag hoppas de får in dom igen snart.

http://www.silverbirchpublishing.co.uk/books.asp?pageid=3&pagename=Books

Tänkte bara visa länken för alla som också vill läsa hans böcker.

Kram från Lisa 🌺

Maikailoa
2013-07-27 14:45
#9

Kan det vara så att om de kommer på nätterna så är det för att det är då dom lyckas förmedla sig.

Kvällstid eller dagtid är personen i en annan sinnesstämmning, mera aktiv och vaken förmodligen.

Så man får väl försöka göra sig mottaglig på en lämplig tid, förmodar jag.

Jane-Lyzell
2013-07-28 00:27
#10

9 absolut 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Ambrosia]
2014-05-22 21:04
#11

Jag undrar lite över varför andarna kommer till mig? Jag kan ju inte hjälpa dom. Jag har ju inte den kunskapen och är inget medium. Varför går de inte till ett medium direkt?

Vad vill de? Jag provade att säga till en ande att han fick komma tillbaka dan efter, efter kl 16.00 på dagen. Då jag slutat jobbet. Men han kom inte. Men på dagarna ser eller hör jag iof inga andar. Bara sent på kvällarna och nätterna, när jag är avkopplad.

Finns det nån bok där det står mycket hur man kan lära sig stänga av? Har läst det ni skrivit om det här. Jätte bra och fått råd av en vän. Ibland får jag lugna nätter, men ibland är dom minst sagt inte så lugna. Ler.

Hur vet man också om man är medial? Enligt psykiatrin är jag sjuk. De säger att jag har en psykos sjukdom. Men det är just att se och höra saker. Men vad vet dom om andliga saker? Önskar de själva var lite mer mediala eller medium, så kanske de hade en annat synsätt på det jag ser och upplever.

Många frågor. Ler snällt.

Mvh från Lisa :D

Jane-Lyzell
2014-05-22 22:22
#12

11. Då var det inget viktigt  anden hade att säga- vilket också visar på du ska säga ifrån - säg Nej till alla som kommer.Du måste först hantera din vardag (och nätter) innan du kan handskas med Andar.

Be dem gå någon annanstans - du är inte stark nog hantera dem psykiskt då du är under psykiatrin . Man måste reda ut vad som är vad först - Andar är kärlek inget annat- är det annat så är det inte andar.

Håller med om att psykiatrin behöver mer kunskap om andar och medialitet. Alla är inte sjuka som ser Andar.

Men däremot om du går på mediciner för det bör du fokusera på din personliga utveckling och se till bli friskförklarad före du ger det andliga mer energi.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Ambrosia]
2014-06-26 00:26
#13

Jane:

Tack för ditt svar. Det finns ett medium i Stockholm som både har personlig utveckling och andlig utveckling. Hon heter Susanne Ivarsson. http://www.susanneivarsson.com/  Funderar att gå till henne för att få hjälp med min personliga utveckling från ett andligt synsätt. Men det står inte vad hon har för utbildning. Kan man börja fråga vad hon har för utbildning tror du, eller tror du hon blir stött då?

När du skriver att du tycker jag ska satsa på personlig utveckling, menar du inom psykiatrin då eller annan personlig utveckling? Vad för personlig utvceckling är bäst utifrån ett andligt perspektiv?

Kan man fortfarande vara intresserad av andlighet och läsa om det, även fast är under psykiatrin? Ja ska inte prata med de jag ser. Tack för hjälpen. Ha en fin sommar.

Med Vänlig Hälsning från Lisa :)

Annons:
Jane-Lyzell
2014-06-26 01:14
#14

13 . Det finns många medium som har andlig o personlig utveckling - en bra regel är gå inte till medium som inte skriver ut sin egen utveckling/certifikat/utbildning på deras hemsidor!

Jag menar du behöver förstå dig själv mer innan du kan förstå mer om det mediala!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: