Annons:
Etikettandlighet
Läst 970 ggr
[Bettanbop]
2013-07-15 13:04

Kugghjul ?

Är det någon som har en tolkning på kugghjul?

I en meditation i går så ställde jag en fråga, och för min inre syn så ser jag två kugghjul som snurrar mot varan och kuggar i varan…..vad kan det betyda?  🤔……att jag är tjatig 😉

Annons:
Jane-Lyzell
2013-07-15 13:48
#1

ha ha ha troligen att du nu följer i spåret 😉- det går som ett kugghjul - hand för tand :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2013-07-15 19:58
#2

Jag upplevde innan jag började på Ramsbergsgården (några månader innan, strax efter det att jag bokat in mig) att vänstra handen ville finjustera - en rörelse som om du micklar med ett burklock. Högra handen for istället upp och ner, ungefär som när rektorn i Harry Potter drar upp minnestrådar ur sin pensée. Detta fenomen kunde dyka upp när som helst i huvudet och gärna i drömmen. Det "infekterade" hela min vardag. När jag skulle planera en kurs så såg jag mig sitta framför mina elever och göra detta. Hur skumt som helst. Så jag hade tolkat dina kugghjul i ungefär samma anda som Jane, att du tonar in på andlighet och uppnår balans. Låter det bra?

[Bettanbop]
2013-07-15 20:49
#3

Hmm…tror det, det är bra alltså?…vet inte om jag fattade rickigt 🤔

Så mina kugghjul betyder alltså ungefär att jag är på rätt spår i min utveckling i det andliga och jag är på väg framåt i rätt takt. 

För jag står inte still och trampar i samma fotspår, upptäcker nya framsteg med jämna mellanrum.

Alltså…. ja jo…det låter bra👍 tänk att man måste tänka högt och höra andras synvinklar för att få i hop det ibland😃 Tack för hjälpen kära ni 🤗 ❤️

Jane-Lyzell
2013-07-15 22:04
#4

Vasse goo🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: