Annons:
Etikettoff-topic
Läst 554 ggr
TezzD
2013-06-16 08:39

God morgon 16 Juni!

 Oj vad jag är trött idag, hade fullt upp i går med loppisen men det gick bra och lite slantar drog man in och lite blev man av med, det e skönt att inte ha med sig allt hem igen… men visst handlar man lite också, man kan ju inte låta bli Skrattar

För övrigt - gick o la mig 20.30! 😮 hujeda mig så trött jag var. hihi.
Pigg som en lärka kl 5, men lyckades somna om med töserna till 7.30.

Önskar er alla en fin dag! Blomma

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Bettanbop]
2013-06-16 09:15
#1

God morgon 👋

Känner mig bättre i dag, har varit så konstig i huvet i några dagar, nästan som bakis fast utan alkohol.

kanske orkar läsa och träna på läxan i dag i pauserna mellan städ och packning 👍

Önskar alla en skön söndag 🌺☀️

TezzD
2013-06-16 09:25
#2

Jag tror det har mkt med vädret att göra för jag har också varit väldigt konstig i huvudet och trött trött trött… väldigt märkligt att jag är trött idag eftersom jag gick o la mig 20.30 och somnade runt 22 sedan fick jag sova till 5 o somnade om igen… så jag röstar på de konstiga vädret 😉 Har ju varit enormt trött hela veckan men det beror på barn som vaknar 2-3 ggr varje natt och att man inte kan somna före 01 o sedan går upp runt 7… puh..

Lycka till med läxläsandet Bettanboop och ha en riktigt fin resa! Vart ska ni åka?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-06-16 10:43
#3

Ja jag skyller på vädret också 🙂och allt läsande 😉

Vi ska köra 84 mil rakt söderut och då hamnar vi i Södertälje, där har jag min familj, mamsen pappsen lillasyster storebror och deras familjer ❤️

TezzD
2013-06-16 10:45
#4

Oj, hihi, jag har 45 mil dit och det är Norr för mig 🤪
Jag bodde i Södertälje med min mamma ett litet tag när jag var 13 år… hmm, vad blir det 15 årsedan! 😃

Mysigt att spendera sommaren med familjen ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Ians
2013-06-16 11:58
#5

Godmorgon på er,

Vaknar sent idag trots att jag är ledig, så blev det morgon innan jag fick gått o lagt mig.

en av sönerna är här några dagar, och vi satt o tjôtade till klockan var 4.30 i morse! Roligt hade vi iaf.

Gott att det gick bra med din loppis igår Rosalee, även om det var mycket jobb innan, så känns det så kul när något väl är i hamn! Såg att det inte var så många köpare som ni önskat. Men tänker att blir det tradition så kommer det fler nästa gång! Ibland måste man ha en liten start sträcka 😉

Bettanbop önskar dig en trevlig resa! Gott att komma iväg lite från sitt vardagslunk!

Själv skall jag gå på kalas idag, en liten tjej som är min ögonsten fyller 2 år! Sötaste tjejen jag känner 😉 så är jag hennes farmor också!

TezzD
2013-06-16 13:18
#6

Ja det behövs lite smygstarter på vissa saker 😉 Jag har lyckats locka till mig en "assistent" som ska hjälpa mig, erbjöd gratis bordsplats.

Mysigt att ha sällskap Ians och det är alltid trevligt att sitta och prata läänge 🌺 

Mysigt med barn i den åldern 🙂 Min flicka blir 3 i september hennes ögonsten är hennes farmor.  Hihi, så det är nog ömsesidigt hos ditt barn barn med, det tvivlar jag inte på 😍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Elpida
2013-06-16 19:05
#7

God afton!

Vad roligt att det gick bra på loppisen Rosalee!

Kalas med farmors ögonsten lät inte så dumt det heller 🙂

Här är det knasväder idag. Regnar som attan först, sedan kommer sol och blå himmmel… i en halvtimme, innan det drar igång igen. Har kört zumba i eftermiddags, hann öva in en ny låt innan oxå. Är precis tömd på energi och väntar på köttfärslimpan som snart är klar. Alla är hungriga som vargar nu!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

TezzD
2013-06-17 00:15
#8

oj oj, ja vädret är riktigt knas just nu… dags för sängen här efter 2 h vägledning och avläsning! Sov gott allesammans! 🌺

ååå.. köttfärslimpa var längesedan.. *dregel*

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: