Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1452 ggr
TezzD
2013-06-13 23:12

"Energi-Stötar"?

En liten fråga.
Någon mer som känt av som små energistötar/knuffar/snabbsnurr i huvudet?
Har haft det såhär i några kvällar nu (Det kommer oftast på kvällen)

Det är så svårt att förklara men det känns precis som om någon energi skulle "buffa" på en i skallen… det spelar ingen roll om jag sitter här eller ligger i sängen. Jag känner det som mest tydligt när jag ligger för att sova… de liksom tjongar till i skallen för 2 tiondels sekunder. Väldigt märkligt men samtidigt obehagligt skönt 🤔

Finns det någon förklaring till detta ? Vare sig det är symptom på sjukdom eller spirituellt….

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jane-Lyzell
2013-06-14 01:15
#1

Om det fortsätter tycker jag du ska gå till läkarn - så du utesluter om det skulle vara något medecinskt.- man ska inte nongalera sådan symtom- kan bara vara stress men en då…….

Högt eller lågt blodtryck kan orsaka sådant!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2013-06-14 07:02
#2

Tycker som föregående talare, man skall kolla upp sådant där. Finns det ingen naturlig förklaring så kan man gå vidare o fundera på om det har andra orsaker.

Håller tummarna för dig ❤️

TezzD
2013-06-14 09:07
#3

Tack för era svar! ❤️ Ja jag hade ju självklart tänk att söka för det om det inte gav med sig och man blir ju lite fundersam 🤔
Hoppas inte att det är ngt medicinskt iaf 
Men ja, visst kan det vara som ni säger, jag är ju inte så bra på att äta eller äta rätt… 🤐

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-06-14 09:16
#4

Jag har också fått sådana känningar ibland. Som små elstötar i någon tiondels sekund, eller som en rysning, eller en spasm.

Oftast när jag mediterar eller tänker på en healing eller något liknande. Då brukar jag göra en självhealing och be om en rensning.

TezzD
2013-06-14 09:37
#5

Mkt märkligt är det… jag måste lära mig att bli bättre på att lyssna på min kropp över huvud taget… livnär mig lite för mkt på kaffe om man säger så 😉 så på mig kan det ju vara en effekt av dålig kost bara 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
2013-06-17 20:34
#6

förmycket kaffe är inte bra 🤪

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
TezzD
2013-06-17 20:39
#7

Haha, så sant Jane. Så sant 🤫

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Älvan
2013-06-19 00:18
#8

Jag har fått liknande under många år i mitt liv. Har ju klarat mig hittills😃Vet inte varför man får så🤪

Upp till toppen
Annons: