Annons:
Etikettandlighet
Läst 600 ggr
[Bettanbop]
6/13/13, 9:06 PM

Någon som sabbar!?

Nys ringde min man och sa att bilen har lagt av, och jag kände att nu måste jag ta ett snack med mina andar,

Nu börjar tv också att krångla!!

Tre bilar som inte funkar, tven slår på och av, i går när jag kom hem så stank det avlopp.

VAD ÄR DETTA !!!!

Annons:
[Bettanbop]
6/13/13, 9:32 PM
#1

Jag känner att detta är något utöver det vanliga, en påverkan utifrån.

Jag har just pratat med min huvud guide. Jag satte mig och kallade på han, att jag hade en viktig fråga, och att jag ville känna i händerna att han var med och hörde mig, och fick en tydlig känning i händerna. 

Sen när jag tog upp problemet och frågade om vi hade någon som orsakade detta så fick jag ytterligare en känning i kroppen, då bad jag han att hjälpa till att köra iväg denne "bråkstake" och att ge mig tecken på vad jag kunde göra, men då blev allt lugnt.

hoppas hoppas att ordnar sig nu. 🤪 vi bor så så att vi är beroende av våra bilar.

Ians
6/13/13, 10:13 PM
#2

Håller tummarna för att det reder upp sig för er. Och att din känsla stämmer ♥

TezzD
6/13/13, 11:46 PM
#3

Vet hur det känns… stöter på sådana bråkstakar var och varannan dag.. jag kan säga att våran elektronik har sitt ena liv om man säger så.. och det är ALLTID bilen eller våra telefoner. jädrans bråkstakar bruakr jag säga… fast som vi också kallar det, ren jädrans otur… haha.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: