Annons:
Etiketthealing
Läst 1601 ggr
Christina_46
2013-06-10 00:13

reiki och reumatism

Jag lägger in min text här, eftersom det finns duktiga helare här.

Hej

Jag har tidigare gett en vän reiki mot hennes reumatism. När jag berättade att reikin stärker immunförsvaret, så ville hon inte fortsätta med behandlingarna, eftersom man vid reumatism har förstärkt immunförsvar. Hon var rädd att hon skulle bli sämre i sin sjukdom av reikin.

Vad tror ni?

Annons:
TezzD
2013-06-10 09:34
#1

Jag är inte insatt i reikin, men jag får ändå känslan av att det inte spelar någon roll?
Healing som healing, den går på djupet.
Den hittar "roten" av "felet" i kroppen. Därför tror jag att ni kan fortsätta, men jag hoppas att någon mer kan svara… om så är fallet att reiki healing inte skulle vara bra så kör på vanlig healing ett tag och se om det blir bättre? 
Skickar bubblor till henne! Kram🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-06-10 10:46
#2

Jag skrev av mig lite på "healing sidan" för du har ju samma tråd där 🙂

Christina_46
2013-06-10 12:44
#3

Tack så mycket för era svar ❤️Nu känner jag mig stärkt att gå vidare om hon så vill.

Ians
2013-06-10 17:03
#4

Healing verkar där den bäst behövs och på det sätt den behövs oavsett det problem som mottagaren Upplever som grundproblemet. Så ser ingen anledning att oroa sig för att det skulle förvärra något tillstånd alls.

Healing kraften är Adopten mao. Vad man än sedan kallar den healing teknik man använder sig av.

Jane-Lyzell
2013-06-10 17:07
#5

Healing är till för att hela - så oroa dig inte - eller för att det skulle inte vara bra vid rematism- healing helar på det sätt som är bäst för den som önskar healingen - så att det skulle göra rematismen värre - NEJ- tvärt om Mindre!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: