Annons:
Etikettoff-topic
Läst 900 ggr
TezzD
2013-06-06 09:21

Nu förstår jag

Det har pirrat extra mkt i kroppen, det har till och med krupit under skinnet på mig! Ordagrant KRUPIT under huden, jag har inte sett något där, haft en känsla av välbefinnande trots att vi är sjuka hela familjen.
Känt mig trygg… haft pip i öronen i 3 dagar på raken, sett skuggor och ljus. Osv osv…
Men nu förstår jag.
Det är min pappa som velat göra mig uppmärksam på att han är här hos mi g idag på min födelsedag… När jag ställde frågan i en grupp och en person idag skrivit att han/hon får upp pappa.. Då blev jag helt ledsen och lycklig inombords och var nära på att gråta (Nu är jag inte i det stadiet att jag sörjer längre och det försvann lika fort som det kom)
då fattade jag att det var min pappa som visade sina känslor genom mig, idag, för det är min dag…och han e här 🌺❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Bettanbop]
2013-06-06 10:05
#1

HIPP HIPP HURRA!!!!

Grattis på födelsedagen Rosalee 🌺 🏆

Så kul att det var pappa som kom, då får du sällskap ju, ställ fram en kaffekopp åt han också och en tårtbit 🥳

TezzD
2013-06-06 10:09
#2

Det blir dessvärre ingen tårta idag då jag är själv med barnen.

Men min svärmor kommer sen då ska vi in till stan och fira nationaldagen lite med fika ✨

Ja det kändes som en enorm lycka inombords när jag tänkte på min pappa, så visst e han här ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
2013-06-06 12:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Härligt Flaggan i topp dubbelt idag då - Stort GRATTIS 😘

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2013-06-06 15:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Grattis på födelse dagen  Rosalee, och grattis till den fantastiska presenten som din far kom med, att visa att han är med dig just idag!

TezzD
2013-06-06 18:46
#5

Tack Ians! Ja det käns verkligen bra! Har inte uppmärksammat det förut så han vill väl verkligen att jag skulle veta!
För seden jag fick "svaret" här och tanken gick upp i mitt huvud så har ALLT SLUTAT! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Elpida
2013-06-07 14:36
#6

Så fint av pappsen att hälsa på dig på Din dag🌺. Stort grattis i efterskott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
TezzD
2013-06-09 21:39
#7

Tack Elpida! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: