Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1242 ggr
lizaohman
6/4/13, 1:56 PM

Aprikos/korall färgsättning

När jag gör min morgonintoning så ber jag om undervisning och om att få de magnetiska banden stärkta. I morse var inget undantag, jag satt där och funderade på vad mitt 3:e öga visade. Såg ut som slutna ögon och munnar och lite ansiktsdetaljer som dimmigt simmade förbi i den vanliga färgsörjan. Plötsligt ser jag klart och överraskande en bit av en axel och en hand som förs in under en kofta för att känna på axeln. Både linne och kofta var aprikos/korallfärgade. Äbäää, hann jag tänka intelligent när nästa bild kom, lika klart. Det är en helfigursbild på en kvinna, klädd i samma färg och med en turban. Hon halvligger och läser. På den hand som håller boken har hon en ganska rejäl ring som jag fokuserar in på. Bilden falnar, men stenen stannar kvar längst. Jag hade inte bett om kontakt med någon ande men undrar nu om det kan ha dykt upp en ändå???? Paff blev jag 😮

Annons:
Jane-Lyzell
6/4/13, 2:01 PM
#1

Din andliga ledare är ju en ande kontakt 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
6/4/13, 2:02 PM
#2

Tror du den glamorösa kvinnan är min andliga ledare? Häffa !!!

Jane-Lyzell
6/4/13, 3:18 PM
#3

2 Njaaoo kan nog vara så 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
6/5/13, 10:00 AM
#4

Betyder aprikos/korall något särskilt annars? Jag hittar inget i färgläran.

lizaohman
6/5/13, 1:12 PM
#5

Per påpekade att jag sen nån vecka tillbaka ger honom healing för en skarp smärta i ena axeln. Han tror att det var min healingdoktor som ger sig tillkänna för att be mig fortsätta. Kanske hon ber mig läsa om muskelfästen osv för att förstå Pers skada. Ja, allt är väl möjligt. MEN släpper verkligen den andlige ledaren igenom en annan ande sådär? Inte för att doktorn är ovälkommen, tvärtom, men jag blev fundersam.

Jane-Lyzell
6/5/13, 1:35 PM
#6

5 Den andliga ledaren är den som är dörrvakten för alla andra andar /guider att komma igenom - så du kan vara lugn😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
lizaohman
6/5/13, 9:05 PM
#7

Jag är inte orolig.

Jane-Lyzell
6/5/13, 9:48 PM
#8

7🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Älvan
6/5/13, 11:06 PM
#9

Den färg du beskriver hadde buddhistmunkarna på sina kläder i Thailand. Det måste ha en andlig betydelse. Vet inte riktigt vad? 🤔

lizaohman
6/6/13, 2:22 PM
#10

Ja, just det, Älvan, det stämmer - jag minns nu att jag läst att den färgen är väldigt betydelsefull, jag ska googla. Tack!

Jag såg förresten i går på Aftonbladet.se ett foto på ett gäng barn som hade turbaner i en liknande färg. Slump? I think not.

Älvan
6/7/13, 11:50 AM
#11

#10 berätta vad du kom fram till!❤️

Upp till toppen
Annons: