Annons:
Etikettoff-topic
Läst 573 ggr
Jane-Lyzell
2013-05-25 14:30

Lördagsbubbel

Hej alla goa

Här skiner solen och har kurs här med härliga kursdeltagare - kan ju inte vara bättre - vi stärker banden till ledare och guiderSkrattar

Hoppas ni alla får en riktigt fin Lördag 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Hellas
2013-05-25 14:37
#1

Jag bubblar gärna en snabbsväng.
Idag är det trädgårdsarbete på schemat, jag har nog lyft en sissådär 200 kg matjord nu så det börjar kännas lite.
Min örtagård har fått ett ansiktslyft eftersom fjolårets plantor inte överlevt. Jag tror det är Rådjuren som bajjat och gödslat för mycket 😡.

Nu ska jag ta och bada en sväng innan jag fortsätter mitt arbete.

Kramelikram!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Kyllan56
2013-05-25 15:07
#2

Kallt är det hos mig med en sol som emellanåt tittar fram lite blygt. 

Önskar att jag också hade kunnat vara med på din kurs, men det är en bit att ta sig till Ramsgården. Så för mig är det en slapp dag med min dator varierat med en god bok i sängen.

Förresten så beställde jag boken igår boken Kontakt med andra sidan av E Gary Schwartz. Har någon läst den boken?

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Hellas
2013-05-26 00:52
#3

Kyllan56

Vi får hoppas att solen blir lite mer våghalsad imorgon😉.
Jag har inte läst en boken men det skulle vara kul om du kan skriva en recension när du läst den :)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Ians
2013-05-26 06:34
#4

Kul med en bubbeltråd även här 😉

Jane, längtar till Ramsbergsgården, och hoppas på en ny sajt träff till hösten!

Hellas , vilken He-women du är 200kg jord är inte små potatis det! Hoppas det blir fint i landet nu!

Kyllan56 säger som Hellas….jag har inte läst boken. Men hoppas på en liten recension när du gjort det 😉

Kramar i massor till Er som kikar in!

Jane-Lyzell
2013-05-26 21:33
#5

Ja vi får väll se hur det blir med forumträff till hösten - vore skoj😃- om det finns intresse så ….. :-)

Lyfta jord är tungt o kul sammtidigt Hellas - jag vet lyfter x antal 100 kg här varige vår - men så kul o fint det blir.

Tror inte jag läst boken Kyllan56 - berätta när du läst 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: