Annons:
Etikettvägledning
Läst 846 ggr
fri
2013-05-13 17:02

Är hon i ljuset nu ?

Hej ! Min mamma dog för en vecka sen efter en tids sjukdom och vi hade en mycket nära relation. Jag är mottaglig för att känna av de från andra sidan men jag har inte känt av henne än.
Eftersom hon pga stor smärta var tvungen att näst intill sövas ned så undrar jag lite då och då om hon är på rätt ställe ? Jag tror det men slänger ut en fråga till er som är mer känsliga än jag.

Jag är troligtvis inte så mottaglig just nu när jag har sorg och det så nyss hänt.
Jag tänker också att det är för tidigt….. fast just nu i skrivande stund så ryser jag.
Någon som har några tankar om detta ?

                                          fri

Annons:
fri
2013-05-13 17:35
#1

Vill bara tillägga att jag inte ber någon ta kontakt med henne, vill bara ha tankar runt det här……

Ians
2013-05-14 00:29
#2

Att hon pga smärtor var tvungen att sövas påverkar inte hennes övergång. Och att du inte känner hennes närvaro nu kan bero på din sorg. Ha tålamod så kommer det när det är dags. Saker kan behöva lite tid ibland.

Jane-Lyzell
2013-05-14 01:39
#3

Jag instämmer med Ians - beklagar din sorg o förlust -🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

fri
2013-05-14 09:50
#4

Tack så mycket ! ❤️
Mina tankar har handlat mycket om nedsövningen men jag tror som ni
egentligen. Jag bad hela tiden om att hennes nära och kära skulle visa sig och att hon med lätthet skulle gå dit. Jag vet också att hon hade svårt att släppa taget om oss barn men jag tror hon gjorde det.
Jag sa att jag skulle kunna "höra" henne även när hon var död och jag tror faktiskt hon trodde mig.
Igår efter jag skrivit det här inlägget så tyckte jag att jag kände hennes närvaro.
Tack för era svar !

AnnikaIII
2013-05-14 12:44
#5

Andekroppen som hon nu har är inte samma kropp som den hon hade på jorden och därför så blir denna nya andekroppen inte påverkad av de mediciner som hon fick innan hon gick över. 
Det är viktigt att när man är svårt sjuk och har smärtor att man får hjälp, ingen ska behöva ha ont. 

Så visst har din mamma det bra….beklagar din förlust…men ditt hjärta vet ju att hon finns dig  nära…❤️

Carpe momento

fri
2013-05-14 14:44
#6

Tack så mycket! Skönt att höra just nu !
Ja hon kommer alltid att bo i mitt hjärta <3

Annons:
Upp till toppen
Annons: